DET BLIR BRYLLUP

Jeg er så stolt. Endelig skjer det alle har ventet på og det kommer til å bli en av de fineste opplevelsene og beste minnene noen sinne. Jeg sitter i skrivende stund i Stavanger – fordi – jeg skal i bryllup til storebroren min Andrè og hans vakre brud Christine allerede nå på lørdag. Dette kommer til å bli en av de beste helgene på lang tid (det er jeg sikker på) og ikke nok med det så kan jeg ikke huske sist gang jeg var i et bryllup til noen. Mamma og Pappa giftet seg da jeg var ca ett år og nå er jeg 22år.. i mellomtiden kan jeg huske å ha servert i et bryllup, men aldri vært en del av det i form av en gjest før. Det kommer til å bli magisk å få være gjest, nyte seremonien og vise masse kjærlighet rundt brudeparet og familiene vårene.

Denne gang blir helt spesiell og ikke bare fordi det er helt nytt for meg og at jeg blir en erfaring rikere, men fordi det nettopp er broren min som skal gifte seg!! Det er så sjukt for min del og jeg er så lykkelig på deres vegner av at de har kommet så langt i livet og at de skal velge å være hverandres for alltid. Sååå vakkert! Fra å være verdensmester i BMX til å få barn i en alder av 20 år og fått to barn til i ettertid, kjøpt et svært hus og har en jobb han elsker og ikke minst (snart) en kone han er gift med – gjør meg stolt.

Jeg gleder meg så sjukt masse og ville bare forteller hvorfor jeg har kommet til Stavanger. Denne helgen blir utrolig og fylt med masse kjærlighet. ❤️

7 kommentarer
    1. Skal du til legen nå i helgen når du er i Stavanger ? Du må virkelig dra til legen så fort som mulig. Jeg er nesten 100% sikker på at du har type 1 diabetes med alle symptomene du beskriver. Det er kjempe viktig at du kommer deg til legen ASAP. Du kan faktisk falle om når som helst og havne i koma. Du har latt dette gå alt for lenge nå, det kan bli kjempe farlig. Det koster bare 500kr å dra til dr.dropin, og du får time samme dag. Hvorfor har du ikke dratt før nå? Legevakten kan være noe dritt ja. De tar deg ikke seriøst med mindre du har blitt skutt dessverre -.- virkelig, dra til legen! Sier dette kun fordi jeg vet at det er kjempe farlig med uoppdaget type 1 diabetes. Hold oss oppdatert på hvordan det har gått når du har vært hos legen.❤️

    2. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    3. Hei, har samme symptomer som deg og har hatt det i noen måneder nå, men tør ikke dra til legen fordi jeg er livredd for hva det kan være.
      Kan du oppdatere oss på hva det er osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg