EN HALVVEIS START PÅ DESEMBER

EN HALVVEIS START PÅ DESEMBER

Uffameg, for en start på desember med bankkaos og ting vi har bestilt som ikke har kommet i posten enda.. bra start? Jaja.. vi har i hvert fall gjort det beste vi kan utav situasjonen. Jeg har nemlig byttet bank og ting har vært hektisk med å få flyttet over bankene og endre kontonummeret til alle de jeg har samarbeid med som skal utbetale meg, puh.. jeg skal aldri bytte bank igjen. Ellers vet dere jo at dette er meg og Henrik sin aller første juletid sammen og vi hadde null julepynt. Vi bestilte en hel del, men det har dessverre ikke kommet enda og ting har ikke gått helt som vi hadde sett for oss! Hahaha.😅

Heldigvis henger vi ikke med hode og selv uten stjerne i vinduet og på toppen av juletreet har vi i hvert fall fått opp noe pynt som dere kan se på bildene! Om dere ønsker kommer jeg til å dele når alt er ferdig pyntet, men det blir nok ikke før i neste uke da jeg er ganske sikker på at vi ikke får tingene vi har bestilt før da!!

Her er i hvert fall det lille vi har fått til å pynte fram til nå og jeg er ingen “rød” menneske, derfor går det meste av julepynten i lyse farger som passer til resten av innredning.

Det er litt vanskelig for dere å se hvordan det ser ut utenfor rekkverket med lyset, men dere kommer til å få se det mye bedre i youtube videoen vår som kommer ut snart!! Der pynter vi blandt annet til jul og handler inn julepynt.

Syns det ble ganske koselig med litt lysere farger en det typiske røde, men vi kommer nok til å handle noe rødt slik at vi får litt mer jul inn i huset, tenker jeg.

Der som jeg peker skal vi ha den aller fineste julestjernen som vi venter spent på i posten, gleder meg!!

Dette skal flyttes uten ytterdøra!

2 kommentarer
    1. Så fint dere har fått det! 🤗 hvitt og andre farger er og pent til jul – selv blander jeg hvitt og rødt 🥰
      Hvor er den store hvite nissen kjøpt? 🤩

    2. Så fint! Har selv kun hvitt til jul, liker at det skal passe til resten av innredningen i huset😅😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg