DERFOR DRO IKKE JEG PÅ VIXEN

Ja, jeg har tatt på meg fargelinser.

Det er flere som har spurt meg om hvorfor jeg ikke dro på Vixen i går kveld og for å være helt ærlig med dere har jeg ikke hatt lyst til å dra dit. Det er selvfølgelig flere grunner til det, men den aller største er fordi rett og slett fordi jeg føler meg liten i bloggverden, svært liten. Det å starte en blogg etter Paradise har jeg tidligere skjønt på flere andre, skal være den “enkle” veien til å kunne drive med blogg på fulltid – noe som kan stemme, men også ikke. Hvor mange er det ikke som starter med blogg etter at de har deltatt i et realityshow og ikke lykkes? Det er en del mennesker. For at man skal klare å lykkes må man jobbe hardt og ikke gi opp selv om stormen etter å delta på TV gradvis forsvinner! Jeg vet jo hvor mye arbeid det er å drive en blogg, likevel dro jeg ikke fordi jeg føler meg liten og “ufortjent” til å være der. Det er jo kjempeteit av meg.

Hvorfor dro jeg ikke? Jeg angrer, men det får være. Det kommer flere år og akkurat dette året føltes det bare ikke riktig i det hele tatt. Vixen har fått utrolig mange forskjellige rykter på seg, både positive og negative.. jeg har dessverre latt mye av de negative ryktene gå inn på meg – noe som også fikk meg til å ikke dra. Det er utrolig synd og jeg angrer meg i hjel. Man kan faktisk ikke dømme noe eller noen ut fra rykter og dette er noe jeg er veldig imot. Jeg skjemmes over meg selv som lot dette styre valget mitt, spesielt ettersom det har gått flere rykter om meg. Det er så trist.. heldigvis kommer det ett nytt år neste år og da er jeg klar! Kanskje jeg også blir nominert til noe? Man skal aldri ta ting forgitt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg