DERFOR BLOGGET JEG IKKE

La oss bare fake et smil 😉

Husker dere at jeg nevnte i helgen at jeg ikke fikk blogget på lørdagen og at det var en grunn til det? For å være helt ærlig var jeg utslitt og hadde ikke noe motivasjon eller planlagte innlegg fra før av. Noen ganger er det svært krevende å blogge når man ikke har det så veldig bra med seg selv, og på lørdagen i Bergen var dette mitt tilfelle. Det å være på besøk i Bergen var toppers, det var så koselig og ikke minst gøy å henge med Julie igjen. Denne gang fikk jeg jo også møtt på Joakim og Kristian fra våres sesong, samt Sandra og vennene hennes. Fyfader jeg har savnet de guttene der! Vi bodde tross alt sammen i flere uker, shit.. tiden går fort.

Uansett, det er ikke gøy når man ikke har det så veldig bra. Den siste tiden har jeg slitt ekstremt mye med døgnrytmen min, det har også vært litt reising og mye vondt i magen på grunn av flyskrekken. Samtidig fikk vi en beskjed som ikke var helt forventet på sykehuset da mamma fikk cellegift. Det har bare vært mye på kort tid og da jeg ankom Bergen på fredagen hadde jeg lyst til å kose meg, slappe av og nyte livet et øyeblikk. Lørdagen var hard og jeg hadde vel egentlig lyst til å ligge under dyna hele dagen og kvelden. Livet.. 

Heldigvis har jeg det litt bedre nå, men det er ikke til å legge skjul på at jeg har vært sliten. Lite søvn, mye tanker om ting og tang som ikke alltid gir helt mening, men de tankene er der og da er det ikke så mye jeg kan gjøre! Hater å ikke ha kontroll, rutiner eller motivasjon. Krysser fingrene for en bedre tid i vente.

Akkurat nå: sitter jeg på flyplassen og venter på at nye minner skal starte! Gleder meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg