UKENS SPØRSMÅL OG SVAR (DEL 1)

//Annonse – Junkyard og Nelly

BUKSE HER|LIGNENDE TOPP HER

💬💬💬

Denne uken hadde dere mye på hjertet, derfor tenker jeg at det aller beste er å dele innlegget inn i to deler. Det blir så enormt mange spørsmål å svare på i ett innlegg om jeg skal ta med alle. Derfor svarer jeg på halvparten nå og resten av halvparten i morgen! Og husk, dersom dere har oppfølgingsspørsmål eller lurer på noe helt annet kan dere stille spørsmålene i kommentarfeltet, svarer der også.

Hvor kjøper du dine fineste klær, etter Nelly.no?
Jeg elsker Kouture som ligger i Oslo, de har så mye fint! Samtidig liker jeg godt å handle på Pretty Little Thing, Bershka, Pull and Bear og Stradivarius, men disse butikkene finnes dessverre ikke i Norge. Jeg elsker nettshopping og føler at Nelly har det aller meste av utvalg til forskjellige priser og merker.

Hva sto det på den siste SMSen du fikk?
Videresend det du fikk på mail og sjekk om han har fått det opp da. Kan være mailen/PDF programmet han har som ikke viser alt..

Hvor gammel vil du være når du får barn? Er du klar for barn nå?
Jeg har lyst til å få barn i 20årene (helst før jeg er 30), men det er ingen garanti, derfor tar jeg det som det kommer. Om jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg nok tatt abort, men det kommer helt an på situasjonen og hvem det er med.

Hva bruker du helst penger på?
Jeg bruker mye penger på reiser og ferier! Det er det jeg bruker mest penger på.

Hva er ditt favorittprogram på TV?
Det er mange, jeg liker best realityprogram som Paradise Hotel, farmen også videre.

Kan du fortelle en ting leserne dine antageligvis ikke vet?
At jeg aldri har sett, møtt eller snakket med farfaren min.

Når var du lykkeligst?
Da jeg ble forelsket i en gutt for 5 år siden ca, men også da jeg var inne på Paradise Hotel. Det er vanskelig å skulle si nøyaktig en periode jeg var lykkeligst, da jeg føler at det kommer og går.

Hvem vant gavekortet fra junkyard?
Synne Brenden og hun har blitt kontaktet.

Trener du nå? om ja, hvor ofte?
Nei, trener lite nå!

Hva syns du om at deltagerne fra din sesong i ph er så splittet og henger lite sammen?
Jeg syns det er helt greit jeg! Vi har vel aldri hatt noe særlig med kontakt etter Paradise Hotel og da føles det også svært naturlig. Det er deilig å slippe alt dramaet også, da flere snakket dritt om hverandre og nå i ettertid viser det seg også at enkelte har gått bak ryggen min og gjort noe jeg er veldig overrasket over. Man skal ikke være godtroende om alle.

Krangler du med noen nå?
Nei, jeg liker ikke krangler.

Hvem hadde det dårligste showet i Molde?
Ingen, da mener jeg ingen. Alle var faktisk sinnssykt flinke og det var vanskelig å velge hvem som skulle vinne! Heldigvis var vi flere dommere som sammen skulle velge en vinner.

Hva skjedde i Molde i og med at du ikke ville fly videre til Oslo?
Jeg ville være sammen med familien før jeg drar til New York. Mamma skal på CT i morgen og den har jeg lyst til å være med på – igjen håper jeg at jeg finner roen i kroppen min før jeg drar.

Hvorfor var du ikke på den festen i går som alle bloggerne var på?
Fordi jeg som sakt ikke dro til Oslo og var der! Jeg er hjemme nå og syns det er digg. Neste gang er jeg nok med på det.

Kunne du noen gang ha vært med på Farmen eller Skal vi danse?
Ja, det kunne jeg for å være helt ærlig.

Kan du lage en video der du sminker noen du kjenner i blinde?
Ja, det virker så morsomt!

Hvilke hudprodukter bruker du til vanlig?
Swiss Clinic.

Har dere Paradise deltagere en gruppechat eller noe? Isåfall, hva heter den?
Vi hadde en gruppechat mellom jentene da vi kom ut, men den ble ikke brukt i det hele tatt. Jeg husker enda at dersom noen spurte om noe var det fåtallet som i det hele tatt orket å svare. Så barnslig spør du meg.

Kunne du ha flyttet til Lofoten, eller må du bo i storby?
Lofoten er nok litt langt unna.. det måtte ha blitt en by som ligger nært Stavanger om det er enklest å ta fly eller tog. Jeg er ingen byjente da jeg bor mer på landet her hjemme, men jeg kunne absolutt ha tenkt meg å bo i en storby.

Hvor lenge har du blogget?
Siden mai 2018, snart 1 år.

Blir du ofte gjenkjent på gaten av at mennesker kommer bort eller stirrer på deg?
Ja, det hender veldig ofte at jeg bli gjenkjent, spesielt der det er mange mennesker. Bergen er en by jeg blir mest gjenkjent i, mens her i Stavanger er det roligere. Oslo er også en av de byene hvor folk kommer mest bort til meg. Jeg syns det er så hyggelig og setter stor pris på at dere tørr å komme bort – om det så er for å ta et bilde eller si noen ord! Love it. Det er veldig fint å få ansikter på de som følger meg og ikke minst få lov til å bli litt kjent med de.

Hvordan kan man bli artist?
Aner ikke. Bli en influenser? eller melde deg på et tv-program og lage en sang etter på.. (haha).

Er du redd for at Sofie skal reise hjem fra deg i New York? (som hun gjorde i LA)
Nei, det er jeg ikke redd for og om Sofie skulle ha gjort det hadde jeg støttet henne og dratt hjem sammen med henne! 

 

PS: Nelly har 20% rabatt på NLYbyNelly faves akkurat nå(!!) Klikk her og kom direkte inn til salget.

Det varer frem til i morgen kl. 12:00.

5 kommentarer
      1. Det er ufattelig mye bak det, men jeg har ikke kontakt eller har hatt kontakt med han gjennom livet fordi han bor i et annet land og vi har valgt
        ? Eller han har vel egentlig valgt å ikke ha noe med oss å gjøre. Det er så mye å forklare, får eventuelt ta dette i et eget innlegg <3

    1. Okei for det første, vet ikke om noe av dette handlet om Newa, men har en følelse av at du ikke er så begeistret for henne. Newa virker akkurat som en venninne jeg har hatt selv. (Merk: HAR hatt, det vennskapet endte for en grunn). Og man må bare prøve å se det positive av det, at av sånne «venninner» lærer man hvertfall hvordan man ikke skal være.. Alle som er litt oppegående ser måten hun er med Isabel Raad på, og hvordan hun bruker henne for det hun er verdt. Og hvordan hun veldig tydelig prøver å vise på alle sosiale medier hver gang hun er med Oskar og spesielt Erik. Men du burde virkelig bare heve deg over det, du er så mye bedre enn det der.

      Også må jeg si en ting til, der du svarer at om Sofie ville hjem, at du hadde støttet henne og dratt hjem med henne! Seriøst jeg ble varm i hjertet, du må være verdens beste venn. Sånn burde alle være! Jeg reagerte helt sykt på det, da hun var i LA og at Ine og Isabel bare fortsatte og koste seg i Las Vegas som om ingen ting hadde skjedd? Hvis jeg hadde dratt på tur med en venninne og hun hadde det så vanskelig at hun dro hjem hadde jeg faen ikke klart å bare glemme det og feste videre. Kjenner jeg blir forbanna, forstår virkelig ikke. Glad Sofie skal på tur med deg nå! Kos dere masse 💙 Og fortsett å vær så god som du er, det kommer til å falle tilbake på deg 💙 Klem

      1. Tusen takk, du har helt riktig i det du sier! Jeg hever meg over det og jeg ble nesten ikke sjokkert. Det er mye mer bak det en Newa saken, og andre involvert, men dette har jeg ikke lyst til å utdype. Uansett setter jeg veldig stor pris på det du skriver her, det betyr mye for meg <3 Vi skal kose oss i hjel i New York og nyte dagene! Takk for du legger igjen en kommentar og sier det du mener.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg