DENNE UKENS SPESIELLE MATHANDEL

Den siste tiden føles bare rar. Det har vært mye opp og ned følelsesmessig og det å aldri kunne slå seg ordentlig til ro er svært frustrerende. Gjett hvem som har fått influensa? meg. Typisk. Heldigvis har nok energi til å blogge litt og ikke minst til å føle meg selv bedre. Da jeg våknet trodde jeg virkelig ikke at jeg skulle klare å gå med de kraftige feberfrysningene, men der tok jeg feil. Jeg spratt opp av sengen med et stort ønske om å bli frisk, derfor tok jeg medisinen min, kom meg i dusjen, kastet opp og dro til butikken for å handle mat jeg klarer å få i meg nå som jeg er syk. 😍

Forhåpentligvis blir jeg frisk i dag, men det ser ikke slik ut, derfor handlet jeg inn mat til uken og nå skal dere få se hva jeg tror jeg klarer å spise + ting som fristet ekstremt mye. Er man syk så er man syk tenker jeg og det nytter ikke for min del å spise ekstremt sunt på slike dager, da blir jeg mer kvalm, derfor kjøpte jeg det som fristet og det jeg visste kom til å gå ned i forhold til kjøtt osv.

Okei, her ser dere alt jeg handlet inn i dag av matvarer.. ikke så mye, men nok til meg da Henrik spiser sunnere en dette. Brød syns jeg er veldig godt å spise når jeg er syk da jeg kan velge hvilket pålegg som frister alt etter formen. Ellers blir det lange dager i sofaen og da er det digg med litt sjokolade og chips, hehe!

Disse tre sjokoladene er mine favoritter, den ene heter smørbukk og er rund med karamell inni.. En liten funfact er at Henrik viste meg denne sjokoladen da vi hadde en greie før vi ble kjærester og jeg elsker den, om ikke hadde jeg nok aldri smakt den. Ellers er det den med små nonstop?? inni og den med en lignende smash smak, husker ikke navn på de to, men det er de som er firkantet.

Disse tre ingrediensene + vann skal bli en ingefærshot som skal være bra for meg nå som jeg er syk, dersom dere vil kan jeg legge ut hvordan jeg gjør og om jeg syns det funket for halsen.

Dette her er altså så sjukt mye bedre en nugatti!!! ELSKER DET. 😍

27 kommentarer
    1. Hvorfor skal vi få sjokk av denne mathandelen? Er du fitness modell uten at jeg visste det? DERE VIL FÅ SJOKK JEG HAR KJØPT EN CHIPS OG SJOKOLADE OMG! Herregud skjerp deg og slutt med de jævla klickbaitsene dine

        1. Beklager det, men tror ikke dere leser ordentlig. Det er overhode ikke clickbaits, og kan dere heller si nøyaktig hva som er klikk og hvorfor. Jeg spiser jo aldri brød eller noe og når jeg handler dette er det faktisk veldig unormalt meg og spesielt. Er det klikk?

          1. Hvorfor er det viktig for oss om du spiser brød eller ikke? Og du legger det opp som at det er sjokoladen som er «sjokk» at du kjøper. Er jo ikke normalt, er ikke sånn at jeg forteller vennene mine at jeg har kjøpt skinke som pålegg selv om jeg sjelden spiser det….. og det var ikke noe sjokkerende, derfor ser folk på det som clickbait.

            1. Huff, trist å se hvordan folk oppfører seg i kommentarfeltet… De er nok kun sjalu, og vet forhåpentligvis ikke hvordan de skal håndtere den følelsen. Mulig jeg er naiv, men hvis ikke er det jo ren ondskap. Uansett må folk ta seg sammen… Håper du fortsetter å blogge så lenge du ønsker det! Jeg synes du er en råtøff jente, og veldig fint at du deler tanker og opplevelser rundt diabetes og hvordan det er å være pårørende til noen nære med sykdom. Har selv en syk mor, så kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Jeg studerer også medisin, og det setter ting i perspektiv å lese alt du går gjennom. Jeg heier masse på deg! Stå på!

    2. Har du virkelig lyst på skjokolade når du har kastet opp? Ohhh…. alt sött frister ikke når jeg er kvalm. Selv om jeg er sinnsykt glad i sjokkis altså!

    3. Det er veldig respektløst ovenfor andre mennesker å gå ut på offentlige plasser når man er syk. Man skal holde seg inne helt til det har gått 48 timer etter siste oppkast, folk som ikke holder seg til denne regelen er grunnen til at sykdom spres, utrolig irriterende.. uansett god bedring!

    4. Nå må du snart vurdere å legge ned denne tullebloggen din. Har vel sunget på siste verset en god stund nå vel?

        1. Tror jeg blant mange andre leser den kun for å se hvor mange ganger man kan legge ut innlegg om diabetes og mathandel i uka. For det er faktisk ganske underholdende i det minste 🙂 du virker som en søt jente, men når alt her inne går på konstant repeat blir det kjedelig dessverre

    5. ja omg må si jeg fikk sjokk av sjokoladen og chipsen. Er jo heeeeelt krise… clickbait much. Og btw, INGEN bryr seg om du kjøper sjokolade. Skriv om noe interessant i stedet.

    6. Herregud hvis dokke e så misfornøyde me ka Hu legge ud elle kossen Hu skrive om innleggå så slutt å følg hu då. Ingen tvinge dokke. E kje måde på altså.

      God bedring Ingrid 🙂

    7. Huff, trist å lese alle de kommentarene over. Det er folk sitt valg om de vil følge med på bloggen din eller ikke. Noe enig med clickbaits, men det funker bra da😂 må alltid sjekke

    8. Prøv å varme melk med honning! Det bruke pappaen min alltid å lage til mæ når æ e syk og det funke like bra hver gang! God bedring!

    9. Jeg ler….Bloggen din er helt tragisk. Start heller en blogg som er interessant. Ikke en blogg med masse tulle innlegg. Blogging er ikke for alle vet du. Det fins andre måter å tjene penger på… At bloggen din har mange klikk er jo ikke rart, som en over her skrev: Tror mange leser bloggen kun for å se hvor mange ganger man kan legge ut innlegg om diabetes og mathandel i uka.

    10. Drit i hat-kommentarene! Jeg digger at du deler mye personlig alt fra mathandel, trening, diabetes osv<3 du inspirerer!

    11. Vil starte med å si at det ikke er ofte jeg kommenterer. Men her synes jeg noen i kommentarfeltet er på vei med noen viktige sannimger.
      Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i 10 år, og vil derfor si at det er utrolig viktig at dere bloggere har et litt kritisk blikk på hva dere legger ut..
      At du skriver vi som følger deg kommer til å få SJOKK fordi du har kjøpt brød og sjokolade, synes jeg er særdeles urovekkende! Tenk litt på hva slike utsagn kan gjøre med dine lesere og spesielt yngre lesere.
      Denne problematikken har vært mye omtalt i media allerde, så trodde du var mer obs på dette til nå?
      Hvis kan skal skrive om ernæring og kosthold i en offentlig blogg, bør man være enda mer selvkritisk på hva man publiserer!

    12. Det er spragleknas og crispo ; – ) nidar sitt smågodt som man finner i coop butikkene i alle fall 😉❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg