DENNE UKENS PLANER

Reklame | NELLY

TOPP HER | SKJØRT HER

Denne uken skjer det en del gøye ting og derfor har jeg lyst til å sette opp en plan til dere! Det er alltid greit å ha en plan over ting (det er noe jeg anbefaler til dere), spesielt det å sette opp en plan over de tingene man vet kommer til å skje fremover. Det skjer noe denne uken jeg gleder meg utrolig mye til, så mye at jeg får sommerfugler i magen. Huset begynner forresten å nærme seg ferdig, heldigvis skal også det gjenstående forhåpentligvis bli ferdig til uken. Uansett, her kommer denne ukens planer.

Denne ukens planer:

Mandag: I går var jeg sammen med en jente som heter Cornelia. Dette er altså kjæresten til bestekompisen til Henrik som jeg har blitt så heldig å få lov til å bli kjent med. For en jente! 💕 Det føles veldig godt å ha noen her i Bergen å henge sammen med nå som jeg nylig har flyttet fra alle venninnene mine hjemme i Stavanger. Cornelia fikset neglene sine, mens jeg fikk blogget en del, ryddet huset og vært på rundtur rundt omkring i Bergen etter en del ledninger og småtteri til Henrik.

Tirsdag: Jeg skal selge klærne mine på tise!! Det blir så jævlig deilig å få solgt videre klær som ikke blir brukt og som kan brukes av andre! Herlighet som jeg gleder meg. Nå håper jeg bare at dere vil kjøpe klærne slik at det blir brukt! I tillegg er mye av det helt ubrukt og dere vil få det billigere en original prisen. Utenom det skal jeg trene, spise sunt, sette opp et budsjett over utgifter og inntekter, jeg skal se på sydenturer og avslutte kvelden med serien neste sommer sammen med Henrik.

Onsdag: Dette blir en rolig dag! Her kommer jeg til å vaske huset store deler av dagen. I tillegg kommer vi til å bestille en tv benk som dere skal få se etter hvert og mest sannsynligvis fått bestilt noen nye solskjermer til vinduene. Jeg er ekstremt usikker på hva vi skal ha på vinduene i stua og på kjøkkenet.. takk og pris for at appen pinterest finnes! Det er der jeg henter all inspirasjon fra.

Torsdag: Mamma og Pappa kommer på besøk til Bergen!! Fy fader for en deilig følelse. Tenk at de endelig skal få se hvor datteren deres bor og i tillegg få besøke Bergen by. Verken mamma eller pappa har vel egentlig vært i Bergen tidligere, de har vært på flyplassen, men that`s it! Jeg håper de liker huset og området, samtidig gleder jeg meg til mamma skal komme med gode råd og få hjelpe til med det hun vil for sin egen del også. Mamma har alltid vært opptatt av å hjelpe andre, derfor betyr det mye for henne å ha litt kontroll enda over meg – som det å vite hvor jeg bor, hva jeg har av rutiner og ting og tang i kjøleskapet, egentlig alt. Det blir en morsom dag!

Fredag: Vi har fortsatt besøk <3

Lørdag: Her har vi også besøk! 💕 + Ta sol for å få litt grunnfarge før syden.

Søndag: Her drar vi forhåpentligvis på ferie sammen med et vennepar. Yey, jeg er klar for min første (ordentlige) ferie sammen med Henrik.

10 kommentarer
    1. Hei! Jeg har bare noe jeg lurte på, siden moren din har kreft (jeg er veldig lei for det, min søster døde av kreft når hun var 5)… Alle vennene mkne tar sol flere ganger i uken, selv om de vet det er kreft fremkallende. Jeg tørr ikke fordi 1: vil ikke få kreft, 2: stakkars familien hvis jeg også får det pga jeg vil være «tan».. Hva synes du selv lm å ta sol, når du ser hvordan din mor har det til tider med kreften? Er det virkelig så viktig å ta sol at d utsetter deg for større sannsynlighet for kreft? Hva synes moren din?

      Ikke noe hate, bare lurer! Ha en fin sommer, elsker å lese bloggen din!! <33 klem

      1. Godt spørsmål du. Dette er noe jeg har tenkt på flere ganger. Da mamma mistet håret sa folk til meg at jeg burde klippe mitt kort og donere bort håret, noe jeg ikke syns er riktig i det hele tatt. Selv om noen i familien er alvorlig syke syns jeg at det er viktig at vi rundt også føler oss vel og ikke lever som om vi også er syke. Hadde jeg klippet håret mitt hadde jeg mistet identiteten min, rett og slett fordi håret mitt betyr noe for meg og det er viktig. På lik linje som andre ting betyr mer for andre. Vi er forskjellige. Det med solarium og snus er noe jeg prøver å holde meg borte fra fordi det er kreftfremkallende. Jeg har sluttet å snuse – fordi jeg verken vil ha kreft eller være med på å fremkalle det. Da er det bedre å droppe det tenker jeg. Når det kommer til solarium handler det om hvor ofte og hvor mye man tan. Jeg tok hele tiden før, men tar kanskje to ganger i måneden nå. Jeg kunne ha sluttet helt med å ta sol, men jeg tror det er sunt at kroppen får litt sol av og til og når det da ikke er mer en ca. 2 ganger i måneden syns jeg det er greit. Jeg utsetter kroppen min for det, men som sagt, jeg tror også det er litt sunt en gang i blant.

        Ha en fin sommer du også <3 tusen takk! klem tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg