DENNE UKENS MATHANDEL

Hei vakre! Det er ny uke og det betyr enda en ny mathandel hos oss. Denne uken er det heller ikke den store handelen, nettopp fordi vi har så mye mat i både fryseren og i skapene som varer i lang tid, genialt. Det sparer oss for en del matpenger og vi liker å ha skapene og fryseren fylt opp med kun ting vi bruker slik vi slipper å handle det samme hele tiden. 🙏🏽

Denne uken har mamma kommet på besøk og vi har nettopp vært på butikken og handlet litt digg, noen nyheter og ting vi trenger til en sinnsykt god biff i pita oppskrift. Jeg er jo virkelig en sjokoladeelsker og alt som inneholder sjokolade liker jeg som regel veldig godt. Derfor kjøpte jeg en ny sjokolademelk som heter lettmelk med sjokolade og som ikke inneholder sukker!! Den har jeg selvfølgelig allerede smakt på og den er supergod, men den smaker mindre sjokolade en vanlige sjokolademelker, sikkert fordi det er melk med sjokolade og ikke sjokolademelk om det gir mening, haha, herregud.

Mamma tipset meg også om å smake noen nye nøtter og de var dritgode!! Helt ærlig. Spesielt den med smaken Sweet Red Paprika. Forresten, vi handlet på Coop Extra og betalte ca. 1000 kroner.. ganske dyrt.. men vi handlet jo en del godteri og kjøtt.

Jeg liker veldig godt å ha liggende juice og syltetøy i kjøleskapet ettersom jeg har diabetes og trenger av og til påfyll med neo enkelt når jeg har lavt blodsukker.

Dette er den sjokolademelken jeg snakket om over.

De er så gode!! Anbefaler å smake de om du er glad i nøtter med god smak.

Vi måtte og selvfølgelig ha noe digg! Klarte ikke å holde oss unna, haha.

12 kommentarer
    1. Hvorfor skrev Henrik på instastory idag at han endelig hadde gjort det slutt og var ferdig med det overfladiske forholdet?

    2. Så jæævli flaut av dere å legge ut at dere slo opp for PR, ja vi vet at alle at Henrik har mistet all status men dere fremstiller dere som det mest barnslige paret der ute

    3. Hun burde slutte å blogge. Få seg en utdanning..
      Dette blir bare mer og mer tragisk og rett å slett patetisk. Ser nesten bare «negative» (du sikkert ville kaldt det) tilbakemeldinger eller spam kommentarer… slutt å blogg for din egen del..

      1. Det er få som skriver dritt og en av de få er deg som jeg ser gjennom ip-adressen din har skrevet en jævlig mange stygge kommentarer her inne, noe som er dritflaut for deg, det viser rett og slett hvor lite liv du har til å gjøre noe fornuftig. Du føler deg nok bedre av å skrive dritt til meg, så versegod videre med det, jeg ser jo at du er en gjenganger her inne som har et lite liv. Takk for at du gir meg lesere <3

    4. Du må jo like bloggen hennes når du er innom,Silje ??!😄 Slutt å spy ut dritt.!
      Ha ei flott feiring i morgen Ingrid ❣

    5. Du må jo like bloggen hennes når du er innom,Silje ??! Slutt å spy ut dritt.!
      Ha ei flott feiring i morgen Ingrid.<3 Håper Mammaen din også får en fin dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg