DENNE PÅSKEN ER JÆVLIG RAR

Det er første gang på flere år at jeg ikke har en eneste plan for påsken. Hvor sjukt rart er det ikke? Det er absolutt ikke noe jeg er alene om, men folkens? Hahaha. Det er ingenting å gjøre jo. Jeg har prøvd mange av de tipsene jeg skrev til dere til ting å gjøre, men man går lei av de også – nå er det påskeferie og ingenting er som før.

Egentlig skulle jeg ha vært hjemme i Stavanger nå, eller på hyttetur som vi vanligvis pleier å gjøre i påsken, men det er jo ikke aktuelt. Jeg nevnte også at jeg skulle dra hjem i går, men jeg valgte å ikke gjøre det for min egen og alle andres sikkerhet med å ikke krysse kommunene og det der. Jeg syns det er merkelig at med en gang jeg nevner at jeg vil reise hjem står det overalt på sosiale medier om det er lov å anmelde bloggere som drar til en annen by for å besøke familie, hm rart? Folk altså.. så da holder jeg meg i hvert fall hjemme. Mange har nok ekstra lite å gjøre og vil da prøve å være politi og anmelde andre mennesker – det er bra at man tar de som bryter karantenene, men å sitte å finne feil i andre syns jeg er helt bak mål.

Denne påsken er bare jævlig rar.. ✌🏽😣

Man kan gå tur, være med folk i mindre grupper med to meters avstand og det der, men det blir ikke det samme. Det verste av alt er at jeg liker det, misforstå meg riktig, jeg liker ikke viruset og de negative sidene det har, men at ting blir satt mer i perspektiv grunnet viruset liker jeg. Vi må forstå alvoret i ting, vi får oppleve verden fra en annen side en det vi har gjort før, vi må bruke tid hjemme sammen med de næreste og faktisk fokusere mindre på utseende, frisør, vipper, negler og drit, men mer på livet generelt. Jeg liker akkurat det der og jeg syns det er utrolig fint å se alle om går turer og som ikke står på et bord med masse alkohol på byn, som reiser verden rundt hver uke og som fester enda mer på en annen klubb helgen etter. Turer, mennesker som spiller brettspill, som baker og lager mat, fikser husene sine – det gjør meg veldig glad og jeg tror vi har godt av å ha det slik en stund til.

Så, hva er planene denne påsken? Jo, ingenting. Jeg skal nok gå tur, spille litt spill, bake, sove, se serier, kjøre en liten kjøretur med mcdonaldsmat i hånden, men ikke det jeg pleier og jeg elsker det! Det blir en rar, men en sjukt fin påske, har jeg innstilt meg på.

9 kommentarer
    1. Ja, det blir en rar påske… Savner familien. Men ellers, synes jeg det er helt greit jeg også. Heldigvis er jeg glad i å være hjemme alene i min leilighet! Takk Gud for det! Og som du sier, jeg tror det er sunt for veldig mange dette. Å se hva som er viktig her i verden. Håper folk reiser litt mindre fremover etter dette, og at folk blir litt mer glad i det naturlige med utseende o.s.v. At flere ser verdien i seg selv som de er. Være skikkelige GODE forbilder. Dette påvirker jo klimaet veldig positiv p.g.a lite reier og diverse, og DET er jo fantastisk! Kos dere så mye dere kan sammen! Fint å ha kjæreste disse tider da! 😉 Klemmer! <3

    2. Hei. Kan du lage et innlegg hvor du skriver om diabetesen din? Der du forteller hvordan du lever med det? Jeg ser du spiser godteri, potetgull osv, gjerne fortell hvordan du kan gjøre det med diabetes. Også dette med smeltet ost, som kan forskyve blodsukkerstigningen. Hvordan kan du spise pizza f.eks.? Håper du kan lage et innlegg og skrive litt om dette

    3. Bare lurte på hva sangen heter som synger come closer når du har den emoji videoen på Instagram story… den hørtes så fin ut… å det var bra fordi du er så fin og motiveranes. Elsker deg bare for mer å mer dag

    4. Så med andre ord du dro ikke pga andres sikkerhet men oppriktig frykt for og bli anmeldt for pg ha reist? Litt slik det blir fremstilt her da🤷🏽‍♂️

      «Jeg nevnte også at jeg skulle dra hjem i går, men jeg valgte å ikke gjøre det for min egen og alle andres sikkerhet med å ikke krysse kommunene og det der. Jeg syns det er merkelig at med en gang jeg nevner at jeg vil reise hjem står det overalt på sosiale medier om det er lov å anmelde bloggere som drar til en annen by for å besøke familie, hm rart? Folk altså.. så da holder jeg meg i hvert fall hjemme.»

    5. Hvis du hadde fulgt med litt i media om dagen så hadde du skjønt at du ikke skal reise til andre kommuner enn der du bor for å overnatte. Det er jævlig godt gjort å ikke ha skjønt det! Det spiller ingen rolle om du er blogger eller ikke, reglene gjelder for deg også. Så hvis noen hadde anmeldt deg hvis du hadde dratt til stavanger så hadde det vært du som hadde driti deg ut, ikke den som anmeldte det. Slutt og sutre, ALLE har det på samme måte nå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg