DENNE HELGENS PLANER

Reklame | NELLY

SKJØRT HER / T-SKJORTE HER / VESKE GUCCI 

Jeg føler meg nesten litt rar som skal skrive planene mine for helgen, alle gjør det og det er ikke så spennende, likevel kan det være at det gir dere noen tips til ting dere kan finne på dersom dere ofte er lik meg.. ja, nettopp det med å ikke klare å finne på ting på egenhånd.. Det er også litt gøy å dele ting som skjer med dere og denne helgen er litt spesiell da jeg er hjemme i Stavanger og jeg tror ikke jeg har skrevet noe om hvorfor jeg er her enda, beklager det. 🤘🏽

Fredag: 

Dagen i dag startet med en tung og lang treningsøkt. Det er absolutt ingenting som slår det å trene på morgenen.. eller jo kanskje en ting da og det er å våkne med Henrik og vite at det er helg og at vi får mye tid sammen. Denne helgen er jo jeg i Stavanger og da var det deilig å trene.. det gir meg mer energi og når jeg faktisk skal kose meg nyter jeg det maksimalt med god samvittighet. Bare et lite tips!! Ellers i dag har jeg vært å gjort noen små ærend, blogget og nå skal jeg til frisøren for å kure håret mitt som er ganske slitt for tiden. Kvelden avsluttes sammen med mamma på besøk hos tantebarna mine, OG DET SKAL NYTES. Jeg skal kose meg i hjel og ha det bra, det har jeg bestemt meg for.

Lørdag:

Trene er det som skal skje først. Etterpå skal jeg blogge og jobbe noen timer, stelle meg også dra ut på byen med venninnene mine som jeg ikke har festet med på laaaang lang tid og det anbefales ikke. Den tiden jeg ikke har brukt på å være sammen med dem har føltes utrolig ensom det er ikke bare å flytte fra alle sammen til en helt ny by. Derfor skal jeg kose meg i hjel og nyte det også. Det var også derfor jeg dro hjem denne helgen.. for å tilbringe tid sammen med de. Det føles utrolig deilig. 🎊🤸🏻‍♂️🥂✌🏽

Søndag:

HJEMREISE!!✈️ Digg. Borte bra, men hjemme best, syns jeg. Det å skulle komme hjem til samboeren min og fortelle om alt det morsomme og gøye som har skjedd i helgen skal bli så koselig!! Han er jo syk så det skjer ikke så mye hjemme hos oss i Bergen, likevel skal det bli godt å komme hjem å hjelpe til og være der for han. Det er ikke gøy når noen man er glad i er syke.. Vi skal nok også få filmet litt YouTube til dere og jeg må få i boks noen reklamer. Spennende!! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg