DEN SYKESTE BURSDAGEN JEG HAR HATT NOEN SINNE!! + GIGANTISK OVERRASKELSE

Reklame | Betakaroten official

Hei fininger!! Hvor begynner jeg?! Altså.. fyfann.. for en helg. JEG HAR BURSDAG I DAG og elsker det, oppmerksomhet, gaver, kaker, omringet av gode mennesker, mer kake og god stemning, alt bare oser over av glede her i hjemmet og jeg er overlykkelig og svært sjokkert etter helgens hendelser enda. 😍

Dere har kanskje ikke en eneste anelse om hva som har skjedd? Det har seg nemlig slik at jeg ble lurt trill rundt og har aldri feiret noe så stort med så mange gode mennesker tidligere, fysøren. Det hele startet på fredag. Henrik og jeg pakket etter at han kom hjem fra jobb, vi skulle hjem til Stavanger i helgen og etter å ha brukt noen timer på trening og pakket før vi skulle dra ble klokken allerede 20:00 og vi kom oss endelig på vei mot Stavanger. Da vi kom til Os ca. 45min fra hjemmet vårt ble Henrik “dårlig”, han hadde liksom diare, noe han ikke hadde og da vi stoppet på en bensinstasjon var han så sjukt stresset. Jeg syns så synd på han. Han hadde også “glemt” telefonen sin og DA begynte stresset å komme. VI MÅTTE SNU.

Hva mer skulle gå galt? Han ble syk, alle gavene ble dobbeltbooket og avlyst, han glemte telefonen og da var det bare å miste de siste fergene mot Stavanger som skulle være det siste verste? Nei.. heldigvis ikke. Vi snudde hjemover igjen og svingte innom Meny for å kjøpe en rask salat da sinne og sulten bygde seg oppover hos meg. Jeg ante fred og ingen fare, hadde rett og slett null anelse om hva som foregikk, jeg var helt sikker på at vi skulle hjem.

Henrik skulle inn å hente telefonen sin da han ringte meg som ventet i bilen mens jeg spiste salat og sa at frysen var ødelagt og at fisken i frysen luktet over alt og at jeg måtte komme inn. Jeg ble så sint, dere aner ikke. ENDA EN TING SOM GIKK GALT. Jeg vare på høyttaler hjemme da.. alle hørte meg sinna og ordentlig forbanna, haha. Jaja.. det hadde nok hver og en blitt i en slik situasjon.

Jeg kom inn, skulle så gå opp trappen og der ser jeg at lyset er av og at det ligger ballonger hvor det står “23”.. Hva i alle dager? Jeg gikk et skritt til og der skrek alle “SURPRISE!!!!”. Jeg hoppet inn i veggen og hylgrein.. hele tiden, for en overraskelse. Alle var der, alle jeg er utrolig glad i og jeg er evig takknemlig for alle som var der og feiret dagen min. Det er helt fantastisk, virkelig. 

Etter en stund tok Henrik på meg bind for øynene og hørselsvern på.. vi gikk ned trappen og inn i garderoben der alle sang for full hals.. jeg forsto ingenting, men tenkte nok at det var da han skulle gi meg en form for bursdagsgave. Da jeg kom inn å så hva som var der ble jeg såååå glad. Det lå en fin sjokoladekake med bilde av oss to på og jeg fikk dessverre ikke tatt bilder av noe da jeg var helt utav det og så i ekstase. Alt jeg ville var å feire og nyte det, ikke jobbe.

Kaken var dritgod og kjempefin, helt sinnsykt. Henrik ba meg gå opp med kaken å vise den til de andre og da jeg kom på toppen sto nesten alle venninnene mine fra Stavanger der!!!! SYKT, jepp. Jeg hylgrein igjen og måtte legge kaken på gulvet, omg. Jeg skjelver enda, for en sinnssykt overraskelse. Alle var der og vi hadde det så sinnsykt gøy, venner fra Bergen og venner hjemmefra og en utrolig flink og god kjæreste, hva mer kan man ønske seg? Jeg var så glad og har aldri i hele mitt liv opplevd no lignende. Det var noen som ikke kunne komme, men det vet jeg og likevel elsker jeg alt. Det var så sjukt og jeg er så lei for at jeg ikke tok bilder, eller vet dere? Jeg er faktisk ikke det. Det var helt sinnsykt og jeg er kjempetakknemlig og glad for at dette skjedde. Jeg har mye å gjøre i gjengjeld her og bare vent, det kommer til å smelle i mars da Henrik har bursdag, fysøren.

Ved å følge meg på Instagram kan dere se surprisen på Story der inne nå! Følg, ingridaguiluz for å se reaksjonen min og hvordan de overrasket meg!! 😍

Siden jeg har bursdag kan jeg også gi dere 80% rabatt på Sunny Bears!!!!! Som er betakaroten, vegansk og smaker som mango godteri. Det er vanvittig godt og man holder brunfargen hele året. 80% er helt ellevilt og dere burde absolutt hamstre og kjøpe inn nå som dere får så mye rabatt!!

✨ KLIKK HER FOR Å HANDLE PÅ 80% RABATT

24 kommentarer
      1. Seriøst! Hva har DET med dette innlegget å gjøre? Du burde skjemmes. Tenker at neste gang du kjenner et hint av misunnelse, så la vær å kommenter. Blir flau på dine vegne. Går det ikkje ann å glede seg over andre? 😡

        Til deg Ingrid: Gratulera
        så møje med dagen. 🥳 Fordi du fortjener det! 🥰

      1. Jeg driter i hva andre tolker og tror om meg, det går ikke an å leve slik. Har jeg en tyggegummi under leppa så har jeg det og ja – det ser ut som en snus her på bilde, hvem bryr seg? Nei jeg snuser ikke selv om.

    1. Nå må seriøst folk skaffe seg ett liv å kanskje en liten hobby?🙂 Mange små troll som sliter veldig med seg selv i denne verden ser jeg ettersom dere prøver hardt å finne noe å kritisere Ingrid på uansett hva. På tide å vokse opp i 2020 å kanskje spre litt glede istede for å dumme seg ut med barnslige kommentarer?😂 Håper du ler av de like mye som jeg gjør Ingrid 😆 ha en fin kveld videre Ingrid og Henrik😘

    2. Nå må seriøst folk skaffe seg ett liv å kanskje en liten hobby?🙂 Mange små troll som sliter veldig med seg selv i denne verden ser jeg ettersom dere prøver hardt å finne noe å kritisere Ingrid på uansett hva. På tide å vokse opp i 2020 å kanskje spre litt glede istede for å dumme seg ut med barnslige kommentarer?😂 Håper du ler av de like mye som jeg gjør Ingrid 😆 ha en fin kveld videre Ingrid og Henrik😘

    3. Nå må seriøst folk skaffe seg ett liv å kanskje en liten hobby?🙂 Mange små troll som sliter veldig med seg selv i denne verden ser jeg ettersom dere prøver hardt å finne noe å kritisere Ingrid på uansett hva. På tide å vokse opp i 2020 å kanskje spre litt glede istede for å dumme seg ut med barnslige kommentarer?😂 Håper du ler av de like mye som jeg gjør Ingrid 😆 ha en fin kveld videre Ingrid og Henrik😘

    4. Nå må seriøst folk skaffe seg ett liv å kanskje en liten hobby?🙂 Mange små troll som sliter veldig med seg selv i denne verden ser jeg ettersom dere prøver hardt å finne noe å kritisere Ingrid på uansett hva. På tide å vokse opp i 2020 å kanskje spre litt glede istede for å dumme seg ut med barnslige kommentarer?😂 Håper du ler av de like mye som jeg gjør Ingrid 😆 ha en fin kveld videre Ingrid og Henrik😘 Og gratulerer så mye med dagen ❤️

    5. Nå må seriøst folk skaffe seg ett liv å kanskje en liten hobby?🙂 Mange små troll som sliter veldig med seg selv i denne verden ser jeg ettersom dere prøver hardt å finne noe å kritisere Ingrid på uansett hva. På tide å vokse opp i 2020 å kanskje spre litt glede istede for å dumme seg ut med barnslige kommentarer?😂 Håper du ler av de like mye som jeg gjør Ingrid 😆 ha en fin kveld videre Ingrid og Henrik😘 Og gratulerer så mye med dagen ❤️

    6. Er mange som bruker tyggis under leppa istede for snus, om di er på vei til og slutte😅 Er faktisk ikke en dårlig ting, grunnen til at mange bruker tyggis under leppa, er fordi du får følelsen av at det er en “snus” som ligger der, men du får ikke nikotin🤷‍♀️

    7. Jeg forstår at det nåkk er lesere det som tror det er tyggi når du sier det, men for å være snuser selv så ser man åpenbart at det er snus. Er det ikke bedre å bære være ærlig😉Isåfall må tyggien vårt veldig stor og hvorfor skjule den under leppen :’)

      1. Haha eksperten selv, jeg og snuser og synes IKKE det ser ut som en snus overhode. Men du vet jo tydeligvis bedre du enn hun selv ? Tror du hun offentlig på en blogg sitter og lyver om at det ikke er en snus, når det ser ut som det er en god del på den festen som da hadde fått med seg om hun snuste eller ikke ? Og du skriver “ikke vondt ment” men DU LYGER?! Bare i andre ord 😅

    8. Haha hva i alle dager med kommentarer. Samme va det er jeezes. Du er samme person uansett hva😂🤦🏽‍♀️ Meeen hvorfor har du tyggi under leppen egentlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg