DEN SUNNESTE UKESHANDELEN PÅ LENGE

Toro = min bestevenn i flere år.. ah, digg.

Flere en meg som har spist unormalt mye dritt nå som man sitter hjemme hele dagene uten å få maksimalt utbytte av trening ettersom sentrene er stengt? Blæ, jeg orker ikke det der mer, haha! Det har vært digg, men nå holder det fordi fortsetter jeg slik vet jeg at alt av resultater kan glemmes her i hvert fall. Jeg har spist sjokolade nesten hver eneste dag, ikke trent og sovet flere timer ekstra daglig.

Det føles bare ikke bra for helsen min og det er jo nå jeg må ta ekstra godt vare på den for å ikke bli syk. Så, denne ukens handel føltes utrolig digg og det var kjekt å handle ordentlig igjen. Jeg har handlet inn det vi vanligvis pleier, sunne og gode varer og litt ekstra her og der som tilbehør og u know. Ikke noe spesielt! Ellers har jeg lyst til å prøve to poser med noe kyllingformer som jeg skal vise dere og det gleder jeg meg til! Ser så digg ut.🤤 Vi spiser mye kylling og da er det digg å kunne variere litt på oppskriften.

Jeg handlet på Coop Extra da det er nærmest og prisen på alt under kom på 900 kroner ca.. dette er da varer vi skal ha i hvert fall en uke om ikke to til alle måltider. Vi har mye havregryn og slikt utenom i skapet hjemme, ris, sauser, kjøtt i frysen, bær i frysen, så fortvil ikke, men dette er ikke så verst å betale for to uker med mat, syns jeg. Om ikke flere uker.

Min favoritt på Cottage cheese til frokost eller kveld, nam.

Disse to skal vi prøve!! Har dere smakt de før? Gjerne legg igjen en kommentar på hva dere syns om de.

11 kommentarer
        1. Hvilken produkter ifra kerstase da? Kan du legge ved bilde?😊❤️ Nydelig langt hår du har!

    1. Elsker bloggen din! Bare et lite tips! Du burde kanskje ikke ha leppene borti produkter fra butikken, i tilfelle folk har tatt på varene med skitne hender!
      =)

    2. Så mye godt:) har ikke testet ut de kylling grytene fra Toro men du må prøve Bali kylling gryte😍 den et så god! Den er fra Toro. Jeg pleier å tilsette gulrot å paprika oppi den på slutten av koke tiden pluss vi har ris å salat til😊 ellers blir det søtpotet og gulrot suppe her, kyllingwok med chop suey saus, kjøttboller med hvitløk å pasta, indisk på lørdag, biff stroganoff fra bunn av og laks med hjemmelaget potetmos å blomkål å brokkoli😊 har og fått dilla på fiskeburger med båtpoteter å grønt❤️

    3. Sunn mat handel?? Toro er ikke sunt og inneholder sukker….nei lag alt fra bunnen av, spesielt du med diabetes. Er mye skjulte karb i sånne ferdig poser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg