DEN STØRSTE OG BESTE NYHETEN I HELE MITT LIV

Klikk på bilde for å se videoen.

OMG!!! JEG ER I EKSTASE.. HVOR BEGYNNER JEG? Jeg skjelver og klarer ikke å stoppe for hva gjør man når man får vite den største nyheten noensinne? Jeg aner ikke hva jeg driver med og hvorfor jeg reagerer som jeg gjør, men vi er alle forskjellige kom jeg fram til. Tårene triller nedover kinnet mitt og lander i skrivende stund i fanget til Ninni – for GUD så heldige vi er. Åhh… 😭😍

Dette er det største som har skjedd meg noen sinne og jeg kunne ikke ha bedt om en bedre nyhet. Fyfader. ÆÆÆÆÆ.

14 kommentarer
    1. Utrolig godt å høre at det kommer til å gå bra og at hun får en ny medisin. <3 forstår godt reaksjonen din, du har opplevd alt for mye på kort tid, på tide med noe positivt tenker jeg <3 godt å høre dette og håper det går bra med deg? Du er virkelig sterk og under deg og din mamma alt godt. Mange mange gode klemmer til deg og din mamma <3 <3

    2. Åå fikk noen tårer selv av denne videoen, skal krysse alt for att hun nå vil bli helt frisk <3 har selv mistet min farfar til kreft i 2015, det er noe av det vondeste man kan oppleve, når det skjer sånn med familie/venner, eller med hvem som helst egentlig <3 tenker på dere, å håper alt blir bra igjen!! 🙂

    3. For en fantastisk beskjed! Møtte din mor personlig i mai i fjor nesten rett etter at dere hadde fått beskjed om kreften, og for en dame hun er! Dette er virkelig fortjent og jeg håper inderlig at det går veien. Gleder meg til å følge både henne og deg i tiden fremover. 🙂

    4. Griner sammen med deg! Har selv opplevd at mamma har blitt frisk fra kreften! Krysser fingrene for mammaen din, og tenker på henne og dere rundt henne❤️dette kommer til å gå bra!

    5. Helt fantastisk ❤️ Utrolig glad på deres vegne for denne gode nyheten. Den videoen rørte meg veldig, Har mistet pappaen min av kreft. Gleder meg til å høre om hvordan det går og håper det går den riktige veien og at mammaen din blir frisk❤️ 🤗

    6. Fantastiske nyheter ♥️😍♥️ Åhhh så godt når man får nytt håp. Tårene triller her hos meg også! Vet så altfor godt hva du går igjennom…opp og nedturer… en berg og dalbane! Derfor er den største gleden å få nytt HÅP! Den følelsen….

    7. Unner deg og moren din dette så sykt mye! Da man skulle gjette hva det var håpte jeg at moren din hadde fått godkjent en ny medisin som kunne gjøre henne frisk❤️

      Håper dere får det bedre nå, det fortjener dere!

    8. Dette var en enormt god nyhet Ingrid 🙌 Jeg krysser fingrene for at det går bra med ny vidunder-medisin ❤️

    9. Så flott nyhet for deg og din familie. Kan ikke forestille meg hva dere går igjennom, men jobber selv som lege og vet hvor tøff en slik diagnose er. Fint at du setter lys på den tøffe og mørke siden av livet også. Det er en stor del av det å være menneneske. Håper det går deres vei, masse lykke til dere❤️ Krysser fingrene

    10. Åå så bra at moren din får muligheten til å prøve denne medisinen❤️Krysser fingrene får at dette går veien🤞🏼🤞🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg