DE TINGENE JEG BEKYMRER MEG OVER

👋🏽 Jeg bekymrer meg ekstremt mye for å miste folk jeg er glad i. Dette er noe som har vært i meg siden den dagen jeg mistet morfaren min for flere år siden, men det var ikke før mamma ble syk at jeg bekymret meg nesten hver eneste dag for å miste henne eller andre jeg elsker så høyt.. og det er så trist, fordi hele psyken min slet seg ut på grunn av disse bekymringene. En natt lå jeg våken mens jeg satt å gråt noen tårer fordi jeg var så redd for å miste Henrik. Man vet aldri hva fremtidem bringer så derfor er det lurt å ta vare på de rundt oss.

👋🏽 Jeg er også bekymret for økonomien min! Man vet aldri om man en dag ikke kan jobbe innen dette yrket mer, men jeg håper og tror at jeg kan dele fremtiden min med dere også! Økonomi er så skummelt og med en så svingete inntekt som jeg har kan det være en tung påkjenning på grunn av usikkerheten rundt yrket. 

👋🏽 Jeg er bekymret for å ikke kunne få barn sammem med Henrik.. det hadde vært ufattelig vanskelig og man vet jo aldri. Barn er noe jeg drømmer om og har lyst til å få oppleve!

👋🏽 Jeg er bekymret for å ikke få reist noe mer sammen med Henrik før vi evt. Tar noen steg videre sammen! Vi kan jo selvfølgelig prøve å time tingene vi ønsker sammen, men plutselig får man ikke reise før om 1,2,3 år og da begynner det kanskje å dukke opp andre drømmer. Jeg burde nok ikke bekymre meg for dette, men jeg har jo sett for meg hvordan jeg vil ha det og det er å reise mye fremover (når det er trygt) og deretter slå meg til ro og kanskje få meg en egen liten familie.

👋🏽 Jeg er bekymret for at treningssentrene skal stenge ned igjen da det er en plass jeg virkelig trives på og bruker mye av fritiden min på!!

6 kommentarer
    1. Hei 🙂 jeg finner ikke den fargen du har malt gangen deres i.. Finnes ingen smoothing beige fra jotun, finnes en som heter Soothing beige og en som heter Smooth white, er det en av disse? 🙂

        1. Nei den heter soothing beige om det er jotun sin farge, de har ingen smoothing beige. #interiørarkitekt

    2. Oh no!! Nye fillers? Et veldig velmenende tips er å ikke ta mer fillers enn ansiktet ditt kan tåle, og spesielt ikke ta så mye i underleppen som du har gjort. Ser helt merkelig ut. Du er såå mye finere uten. Noen kler det, men da i svært små mengder syns jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg