DATENIGHT MED KJÆRESTEN

Aaaah, se så koselig! Vi har så sinnsykt godt av å ta vare på hverandre, ikke bare en gang i blant, men ofte. Henrik og jeg er veldig flinke til å gjøre dette og i hverdagen prøver vi å gjøre ting mest mulig koselig. Vi har alle måltider etter arbeidstiden hans sammen og vi er spesielt flinke til å ha koselige kvelder sammen der vi spiser mat, noen ganger svært usunn mat, ser på serier eller film og snakker mye sammen.. ofte hender det at vi må se en episode om igjen fordi vi har snakket oss bort fra serien begge to, og det elsker jeg. 

Jeg anbefaler alle så sinnsykt å bare gjøre hverdagen litt ekstra! Det er verdt det og virkelig superkoselig. I dag er det fredag og vi tenker oss på kino, spise god (sunn) mat og nyte hverandres selskap. Uken som har vært har vært utrolig tung og tøff, derfor er det også veldig deilig å kunne slappe av sammen og nyte livet mens vi er her. Vi holder også på med å planlegge noe sinnssykt stort som vi gleder oss til å dele med dere! Dette er det sjukeste vi kanskje har fått lov til å oppleve sammen i verdi og sammen skal vi få lov til å gjøre dette til vårt eget. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om det, ellers håper jeg dere får en fin helg og ikke minst en fin og koselig fredag, for det skal vi ha!

Dette er seriøst den beste kveldsmaten vi kan lage sammen! NAM, men det er ikke sunt, derfor spiser vi det ikke hver dag, men en gang i blant.. helst.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg