DAGSTUR TIL OSLO I BILDER!!

Det var utrolig uvant å sitte på flyet med munnbind, men virkelig en opplevelse rikere også! Jeg syns det er utrolig bra av de og komme med tiltak på den fronten.

Først vil jeg starte med å si – holyyyy, for en sinnsykt gøy start på sommeren!! Vi startet sommerferien vår med en dagstur til Oslo for å handle på Louis Vuitton, check, dra i et møte angående tv programmet, check, og for å spise Max Burger, check. Vi har rett og slett storkost oss så jævlig, hatt det morsomt og bare tatt hele dagen som den kommer med gøyale planer og møter.. love it.

Akkurat nå sitter vi i bilen på vei mot Stavanger og Flekkefjord for å dra på hyttetur med venninnene mine og kjærestene deres. Vi har nemlig startet norgesferien vår med første stopp dit for også kjøre videre med noen andre venner igjen til Kristiansand, Danmark og Oslo, gleder meg sååååå utrolig mye og jeg skal virkelig oppdatere dere gjennom hele ferien vår!

Uansett, angående Oslo, for en tur altså. Har dere ikke smakt på Max Burger burde dere smake på det og virkelig nyte det. Jeg liker nesten Max Burger bedre en Maccern og da er det sjukt godt spør du meg, for jeg elsker maccern. I tillegg til det dro vi jo på LV og handlet litt hver for oss. Jeg har lenge sett på enkelte ting jeg har hatt lyst på og det samme har Henrik, derfor svidde vi av noen lapper der i dag og innkjøpet skal dere få se når jeg har kommet frem til Flekkefjord <3 Sliter med nettet her og får ikke overført bildene av innkjøpet.

Jeg fikk også knipset en del bilder fra turen vår i dag som dere kan se under her i innlegg, jeg håper dere liker slike innlegg også, jeg vet at jeg ikke er så flink med bilder, men det kommer, i promise! Vi blogges.

Denne bilen skal på norgesferie, hahahah! Det er seriøst ikke plass til en iPhone lader til.. det er helt fullt og jeg er sinnsykt spent på hvordan det kommer til å gå.. vi kan i hvert fall ikke handle så mye mer.

Elsker vesken min, den kjøpte jeg i London i fjor <3

Verdens fineste gutt.

Heldige meg.

Naaam, dette var virkelig verdt å spise og vi savner det allerede. Kjøper alltid cheddar dip, friscoburgere, cheeseburgere og fries <3

Litt påfyll med koffein før møter.

The holy bag, hahaha. Neida. Her er baggen fra innkjøpet vårt i dag, vil dere se innkjøpet?

3 kommentarer

Siste innlegg