DAGENS PLANER

Reklame | NELLY

TOPP HER (20%RABATT) | SKJØRT HER (20% RABATT)

Ahh, det er så deilig med sommer! I dag skjer det veldig mye gøy og derfor tenkte jeg å dele dagens planer med dere! Her i Bergen er det nydelig vær og dette skal vi virkelig benytte oss av sammen med familien til Henrik – og ellers litt andre ting som dere kan lese under! I og med at det var en del ting på listen i dag så skal dere få se den. <3

  • Vi starter dagen hos moren til Henrik i solen med god mat og god stemning! Vi er så heldige som har blitt invitert på besøk hos henne for å nyte solen i Bergen og kulan helt. Det blir så utrolig deilig og jeg gleder meg.
  • Trene hardt! Vi kommer garantert til å trene to ganger i dag og den ene gangen blir på treningssenteret, mens den andre blir å gå på fjelltur (tror jeg).
  • Rydde og vaske hjemme, samtidig må vi pakke ut etter Stavanger turen vi var på nå nylig!
  • Vlogge til dere! Vår aller første video sammen skal filmes ordentlig og kanskje postes i dag, det blir spennende <3
  • Legge ut spons og samarbeid!
  • Kose oss med en serie og ikke usunn mat!!

Beklager bildekvaliteten, men kameraet mitt har blitt litt ødelagt i linsen.. argh, typisk meg.

2 kommentarer
    1. Hvorfor ble dere så kort tid på hytten? Så ut som en herlig plass å være. Jeg elsker late dager på hytten. Da stresser jeg helt ned fra den hektiske hverdagen og klarer å slappe helt av. Nesten ingenting som er bedre en hytteturer

      1. Ja, vi ville hjem og finne på ting her hjemme i Bergen også! Mamma og tante som også var på hytten med oss måtte dra hjem søndag de også fordi mamma skulle ha cellegift på mandag som var <3 Hytteturer er definitivt verdt det.. vi blir nok lengre neste gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg