DAGENS PLANER + EN LITEN SURPRISE

Akkurat nå sitter jeg i leiligheten til kusinen min før jeg skal avgårde og gjøre et par ærend. Det er ikke så mye som skjer, likevel er det gøy å dele det med dere. Noen dager er heldigvis ikke like travle og det passer meg midt i blinken for i kveld reiser jeg nemlig hjem igjen til Stavanger. Jeg kjenner at det skal bli utrolig deilig å komme hjem etter et par dager i Oslo – selv om jeg har storkost meg. Det å farte rundt med koffert, fryse ihjel ute og ikke minst få i meg altfor lite søvn tapper meg for veldig mye energi. Det skjer noe veldig gøy i helgen og tro det eller ei, men jeg fyller 22 år på lørdag (!!). Hjelp.. forrige bursdag feiret jeg i Mexico med 30+ grader, fantastiske mennesker og tv-innspilling. I år gleder jeg meg til å tilbringe bursdagen min sammen med venner og familie. Jeg kommer til å fortelle mer om dette etter hvert. Her er dagens planer.

DETTE SKJER I DAG:

Formiddagen: spise lunsj, skrive ett blogginnlegg, redigere videoer, møte.

Ettermiddagen: spise middag ute, bestille klær + svare på mailer, pakke.

Kvelden: reise hjem til Stavanger, det skal bli deilig!

Vannrett linje laget med Autoformat og bindestrek

Om dere har tips til blogginnlegg, gjerne del de med meg i kommentarfeltet.
Ha en ellers fin dag!

4 kommentarer
    1. Hei! ❤ Når du skal svare på mailer, kan du gå over meldinger på insta også? Har skrevet til deg der😊

    2. Har du fjernet din private Mail på insta? Mener den sto der før? Legger du den ut igjen, for ser at noen andre har sendt også er det på private eller den som står der?
      Er det du som får den da også eller noen som godkjenner før du får den, om skjønte det?

      1. Nei, tror den er der enda! Om du sender mail til Torgeir får han det – altså den mailen som er i bio, om du sender til der det står e-post/mail under bioen skal den komme direkte til meg! Jeg trenger ikke å godkjenne på mail <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg