DAGEN MIN I BILDER + EN LITEN OPPDATERING

Paradise dosen`t have to be tropical?!

Hei alle fine! I dag har jeg valgt å koble av hele dagen med å dra på fjelltur med et par venninner. Jeg skal ikke legge skjul på at det gjorde godt for meg psykisk og fysisk. Aktiv har jeg ikke vært på lenge og ikke nok med det har jeg stengt meg selv inne for å prøve å ha det bedre med meg selv og “problemene mine” den siste tiden. Jeg har det veldig bra, men helt siden jeg var liten har jeg vært aktiv og i de siste ukene har jeg ikke orket å gjøre noen ting. Reisen til fjellet gjorde godt for sjelen rett og slett, det er ikke mer å si om det. Ellers har vi storkost oss mye på ski i dag. Jeg er imponert over meg selv som enda er spontan og at jeg i det hele tatt klarte å komme meg opp kl.06:30 uten problemer! 

Her får dere et stort bildedryss av dagen min i dag, enjoy.

Ansiktsuttrykket mitt da jeg tok av brillene etter å ha kjørt et par runder i bakken(!!) Haha.. Man blir jo blind av snøen.

Funfact om Wenche: Dette er jomfruturen hennes på slalåm!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg