CHILLIN IN A BATHTUB

Annonse – Samarbeid med Comfort Square Hotel Stavanger

Akkurat nå føler jeg meg kjempebra(!!)

Bare se så fine bilder jeg og Julie tok av hverandre i går, jeg elsker de. Det er ikke så ofte jeg føler at jeg mestrer det å være foran kameraet eller bak kameraet for den slags skyld. I og med at vi bodde på et så fint hotellrom måtte vi rett og slett utnytte badekaret og gjett om vi koste oss? Det ble en liten shoot og ellers masse avslapning med snacks og diverse før vi satte i gang med å sminke oss, for på lørdag dro vi nemlig ut på byen. Fysøren så gøy det var, jeg har ikke ord. Jeg tror faktisk ikke at jeg kan huske sist gang jeg koste meg så mye ute på byen her i Stavanger. Det var stappfullt på byen og vi ble kjent med mange nye mennesker – for en gjeng! Julie har blitt den gode gamle seg og det varmer hjertet mitt. Trist er det at hun måtte dra hjem til Bergen igjen i dag for å jobbe og studere videre. 

Det kommer garantert ikke til å ta lang tid før jeg bestiller meg en billett til Bergen igjen, for akkurat nå vet jeg at jeg kommer til å savne Julie skikkelig mye – vi er så ufattelig gode venner og takket være Paradise Hotel har jeg fått en bestevenninne for livet. Anyway, her er bildene vi tok og ja jeg vet at noen av bildene er drøye, men det spiller ingen rolle, vi har alle sett litt hud.. har vi ikke det? 💕

Se så vakker hun er! Blir nesten, bare nesten forelsket i deg Julie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg