BOR JEG SAMMEN MED NOEN I BERGEN?

Annonse⎟ Citybox Bergen

Hei fine dere! Nå som jeg er i Bergen er det svært mange som har lurt på hvor jeg bor og de aller fleste vet at jeg for første gang er i Bergen for å prøve å se om jeg trives uten å være på besøk hos Julie, samt for å sjekke om jeg trives godt nok til å bo her etterhvert. Det første jeg kan starte med å si er at jeg bor på Citybox hotell i Bergen! Det er helt amazing å ha en egen liten plass ¨ rømme til når jeg blant annet skal jobbe, slappe av alene eller bare føle meg som hjemme for å være helt ærlig. De forrige gangene jeg har vært i Bergen har jeg bodd hos Julie, noe som er helt toppen det også, men denne gang hadde jeg lyst til å bo alene for å se om jeg liker meg her og klarer meg på egenhånd i byen, haha.. høres nok merkelig ut at jeg prøver å finne dette ut ved å bo på et hotell, men det er fakta. Jeg er alene og har lyst til å ikke binde for mye av tryggheten min rundt Julie, jeg må faktisk selv finne ut hva jeg vil. Hotellet har vært til stor hjelp og Citybox har svært rene, nye og flotte hotellrom – noe jeg trives veldig godt med. Nå skal dere få høre hvorfor jeg liker meg så godt her – for det første er det svært sentralt, dette gjør det super enkelt for meg som skal bli bedre kjent med byen. For det andre får jeg tid til å samle meg og jeg slipper den følelsen av at jeg er på ferie eller på besøk hos Julie. For det tredje er Citybox et hotell jeg ønsker å reklamere for, fordi det er svært billig i forhold til andre hoteller, noe som er et godt tips å gi til dere som leser bloggen.

Citybox er et moderne økonomihotell med lave priser og hvem liker vel ikke lave priser på lik linje som meg? Fra man går av flyet og har satt seg på bussen i en liten halvtime er man rett ved hotellet og det tok meg kanskje 5 minutter å gå fra busstoppet til Citybox, deeeilig! De har vaskerom, trådløst nett over alt på hele hotellet, takterasse og gud vet hva – det er helt topp for unge mennesker eller mennesker som liker det billig og meget bra. Som dere kan se på bildene under er det ordentlig fint her og passe stort for meg + et par andre deltagere som dukker opp inni mellom, hahah.

Nede ved resepsjonen har de alt man trenger til å enten ta med kjøpt mat for også sitte der å spise, eller lage noe eget på kjøkkenet som har både mikro og vannkoker. Det er helt sinnsykt genialt, ikke sant?

Alt i alt, en stor tommel opp til Citybox i Bergen! Jeg er superfornøyd. Tusen takk for oppholdet!

2 kommentarer
    1. Hei. Hvorfor blogger du så lite? Og blir du ikke sliten av å feste så mye? Føler du virker veldig opptatt av å vise hvem du fester med når du snapper. Viktig å vise at du er med paradise folk fra 201? Skjønner forresten at du er ung og vil feste. Bare virker som det er mye av det. Håper du ikke tar dette her som krittik, men bare lurer på hvorfor ikke også legge ut snapper som ikke alltid er fest og fyll. Julie virker heldigvis ikke skadet etter det som skjedde i Molde. Det er jeg glad for. Liker bloggen din forresten:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg