BLOMSTER PÅ DØREN, AV HVEM?

HAPPY VALENTINES DAY PEOPLE

Gjett hva dere? Love is in the air eller hva? Herregud jeg er i ekstase og ikke minst svært sjokkert over dagen så langt. Dere kommer ikke til å tro hva som har skjedd med meg i dag, altså hva i alle dager! Er det en ting som er sikkert, dette har aldri skjedd tidligere. Valentines Day er en dag jeg liker svært godt, hvorfor ikke bare bruke denne ene dagen i året på de man er glad i eller kjæresten? Jeg er singel merkelig nok, men det har ikke stoppet meg i å bli glad eller overrasket. Dagen i dag har vært hektisk og jeg har hatt mye å gjøre med både ærend og andre ting – jeg hadde nesten glemt ut at det er Valentines Day i dag og da vet man at jeg har vært i farten hele dagen. For omtrent 30 minutter siden kom jeg hjem og hadde såvidt fått satt med ned i stolen da det helt ut av det blå ringte på døren. For det første pleier det ikke å ringe så ofte på døren uanmeldt i disse dager og for det andre visste jeg at jeg ikke hadde noen planer, så – hvem dukket opp på døren? 

Utenfor døren sto det to voksne menn som har fått i oppgave å levere ut roser på dørene til mennesker som har bedt de om det. Er ikke det koselig og romantisk? Herregud. Jeg fikk sjokk og måtte selvfølgelig spørre de to mennene om det var fra de, noe det ikke var. En fin blomsterbukett med roser ble overlevert til meg og inni der lå det et lite kort. I det kortet sto det:

Håper dagen din blir like fin som du er. Du fortjener bare det beste – 53, 48894

Jeg er fortsatt ekstremt nysgjerrig på hvem det er som har sendt meg dette, hvem tror dere det er? Og hvorfor har denne personen skrevet, 53,48894 som er en del av adressen til Paradise Hotel (aka. min nyeste tatovering).

10 kommentarer

Siste innlegg