BLI MED PÅ MATHANDEL I NEW YORK

🍫🍬🍭🥨🍇🛒

Nå som vi drar hjem fra New York tenkte jeg å vise dere hvor mye utvalg de faktisk har i butikkene her i forhold til hjemme i Norge. Jeg ble positivt overrasket over hvor mye utvalg de hadde, selv om det ikke kom som noe sjokk. Til og med ritz kjeksene har flere smaker både med peanøttsmør og cheddar, noe jeg syns er digg. Jeg kjøpte faktisk med meg hjem den med cheddar og den var dritgod! Jeg eeelsker ritzkjeks, dumt de ikke har dette hjemme i Norge. Jeg tok forresten også en del bilder av hyllene slik at dere kan se hvor mye utvalg de har! Det jeg anbefaler til dere er å sjekke ut supermarkeder i USA om dere skal hit, det er faktisk en opplevelse i seg selv. Vi dro innom Morton Williams Supermarkets i går for å hamstre inn det vi ville ha med oss hjem + det vi ville spise her nede en siste kveld.

Om dere ikke har smakt lucky charms før burde dere gjøre det! Det er ganske søtt, men så godt.

Sofie hamstrer inn på Cheetos(!!).

Dette er bare litt av utvalget de har av iskrem, se så MYE?!

 😍 😍 😍

De har haugevis med utvalg av forskjellige typer Mac and Cheese.. nam.

Jeg endte opp med å kjøpe coconut dreams som tydeligvis skal være en dritgod kjeks! Gleder meg til å smake den når jeg kommer hjem. Det andre jeg kjøpte inn var Snickers med en annen smak en hjemme og popcorn med ekstra mye smør. Cheetos skal selvfølgelig også bli med meg hjem! Har dere noen tips til hva jeg burde kjøpe med meg?? Er desperat etter å smake nye ting. Vi har fortsatt noen timer på oss til å handle før vi drar til flyplassen!

2 kommentarer
    1. Er det cover på utestedene?
      Er drinker dyrt?
      Hvor lett er det å komme i kontakt med promotør?

      1. Vi fikk drinker hele kvelden av promotorene så det kostet ikke noe for oss. Jeg er veldig usikker på hvor mye det koster der.. Det er nokså lett å komme i kontakt med promotører, tror det beste er å spørre noen som har vært eller bodd i New York tidligere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg