BLANDA FØLELSER

💭 Kommer jeg til å klare studiet jeg har valgt? Økonomi har aldri vært min sterkeste side.. og jeg vet at jeg har mye å lære. Matte derimot er noe jeg mestrer og derfor krysser jeg fingrene for at skolegangen min lykkes og at jeg klarer bacheloren i økonomi og administrasjon. Det er så skummelt, hjelp.

💭 Har jeg valgt riktig studie denne gang? Som noen av dere kanskje vet har jeg studert 1,5 år av bacheloren til å bli sykepleier. Der fikk jeg permisjon på grunn av Paradise Hotel og sluttet etter det fra studiene da jeg fant ut at det ikke var noe for meg. Studiet var kjempegøy, men det er ikke noe jeg ser for meg å jobbe som resten av livet.

💭 Tenk om jeg ikke blir kjent med noen på den måten at vi kan jobbe med skole sammen.. denne tanken skremmer meg. Jeg har allerede flyttet til en by jeg omtrent ikke kjenner noen i og har dratt fra vennene mine hjemme.. uff.

💭 Det er en/to uker til jeg begynner på skolen allerede og jeg gleder meg faktisk.. selv om jeg gruer meg til enkelte ting også. Skole er viktig syns jeg og jeg har lyst til å ha en utdanning dersom bloggen faktisk ikke går med tiden. Det er en trygghet for meg i tillegg for jeg lært mye nyttig som økonomi og det har aldri vært min sterke side. Kanskje jeg er teit som mener at jeg burde ha en utdanning ved siden av bloggen? Jeg vet ikke.. hm. Likevel elsker jeg at jeg gjør det. Klarer jeg det ikke så kan jeg slutte, men jeg vet at jeg kommer til å klare det og at jeg skal klare å blogge mye til dere ved siden av. Bloggen kommer til å være lik som før bare med en del mer studie tips kanskje <3

💭 Gud som jeg gleder meg til fadderuken!! Det er seriøst en av de kjekkeste ukene som student og det er der man som oftest i starten av studiene blir kjent med nye mennesker. Som dere sikkert vet så er denne uken gull verdt for meg med tanke på at jeg ikke kjenner noen som skal gå det samme som meg unntatt en person. Gleder meg.

💭 Kommer jeg til å komme inn i gode rutiner med gode studieteknikker? Alle burde finne sin egen studieteknikk og når jeg gjør det kan jeg dele disse med dere!

💭 Jeg føler meg ikke for gammel til å studere akkurat, men det er ganske rart å tenke på at jeg idag kunne ha vært en ferdigutdanna sykepleier og jobbet 100%. Noen ganger trenger man mer tid til å finne utav hva vi vil i livet. Jeg er kanskje ikke sykepleier, men jeg har vært med på Paradise Hotel, reist og levd livet i ett år og nå er jeg endelig klar for å studere igjen! Jeg har utrolig mye motivasjon fordi jeg vet hvor gøy skole kan være dersom man bare gidder! Samtidig motiverer det meg at Henrik er ferdig med skole og sitte nå med et eget hus.. det er kult.

6 kommentarer
    1. Heii 🥰 har sendt en dm på insta, men jeg bor i Bergen og skal også starte på bi! Er alltid åpen for nye venner hvis du trenger noen venninner i Bergen hihi 💓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg