BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN

BILDER DERE IKKE HAR SETT AV MEG FØR

Det er så utrolig lenge siden forrige gang jeg la ut “bildene som ikke kom på bloggen” og dette er jo innlegg jeg vet at dere liker da jeg deler bilder av realiteten der jeg ikke ser kjempebra ut – og det er nok noe vi trenger mer av i dagens “sosiale medier” samfunn, haha! Uansett.. her kommer det mange bilder dere garantert ikke har sett av meg før også håper jeg at dere liker det. Selv syns jeg det er kjempemorsomt å se på slike bilder som dette da jeg vet at det tas maaaaange bilder før man poster de man faktisk syns er fine.. og det er ganske rart å tenke på til tider, men hvem vil vel ikke vise seg fra sin beste side? 😍

Fin? Her spiller jeg inn podcast sammen med Martine!

Familien på tur.

Fryser du Henrik? Hahahaha.

<3

5 kommentarer
    1. Disse innleggene er så uinteressante at jeg alltid blir oppgitt når bloggere legger de ut. Altså hvorfor blogger dere om dette, jeg ser ikke hva som er interessant? Vet endel har sluttet med det. Håper du slutter med det også! Ellers enig med de over, fine bukser da haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg