BILDENE BLIR MYE DRØYERE FREMOVER

Hei dere!! Gjett hva jeg har valgt å prioritere denne måneden? Jeg har kjøpt nytt kamera og da ikke hvilket som helst kamera, men et kamera som har veldig mange forbedringer, som selvfølgelig kostet sinnsykt mange lapper, men som også skal være med å gi bloggen, Instagram og det som måtte være et stort løft. Endelig valgte jeg å prioritere det og faktisk bruke en del ekstra penger på noe jeg bruker hver eneste dag for at innholdet skal bli bedre til dere. Jeg bryr meg også om kvaliteten på det jeg publiserer derfor syns jeg det er en fin investering, i tillegg syns jeg at jeg har fortjent.⚡️

Bildene fremover kommer til å bli sinnsykt mye finere og bedre, det blir drøyere kvalitet og mye morsomme å skape innhold til dere. Det skjer masse gøy fremover som jeg skal få knipset i bilder merk: også i film til dere!! Herregud så gøy dette er!! Dette kameraet passer nemlig til alle linser og denne gang kjøpte jeg meg en linse som skal være best for det bruket jeg har. Kameraet kan også filmes utrolig bra med og vi har allerede testet ut kvaliteten, så gled dere til housetouren som blir filmet på ny denne uken. Jeg måtte bare svippe innom for å fortelle dere dette. 

⚡️Elsker kameraet mitt, den tar bilder, filmer, man kan snu skjermen og se seg selv, den blurrer sidene, den kan alt og jeg elsker den.⚡️

Det som er litt trist er at kameraet vi har brukt nå tok sitt siste bilde fra min side i dag og det er bildene over. Det nye kameraet tar enda bedre bilder. Jeg kjøpte forresten også ring-light og stativ + bag til kameraet.

Det føles godt å kunne gjøre gode investeringer, bruke litt penger igjen og ikke minst kjøpe noe som jeg har fortjent etter en streng endring i budsjettsparingen min. Selv om kameraet kostet over 20.000kr var det vært det. Dette er noe jeg har spart til og som jeg gleder meg til å ta i bruk, love it! Ha en ellers fin uke dere, denne uken blir svært tung for min del, vi skal nemlig stramme inn på matplanen og trene enda hardere i tillegg. Nytt kamera betyr nye bilder og nå som kroppen min også begynner å ta den formen jeg vil kan det hende jeg begynner å gå mer i den retningen der for å kunne motivere andre og komme med tips. Vi sees.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg