BILDEDRYSS JULAFTEN 2019

Holy moly.. for en dag det var i går, jeg dør!! Jeg storkoste meg og fikk ikke tatt så mange bilder, men her er i hvert fall noen av de. Jeg har ikke ord over hvor sykt det var i går faktisk. Vi var ekstremt mange samlet og det syns er absolutt koseligst da jeg er vandt med det fra jeg var liten av. <3

Ellers ble det mye pakker og en av de gjorde at jeg begynte å hylgrine!! Klarer dere å gjette hvem den gaven var fra? Henrik. Dere kan se under hvordan jeg reagerte og det verste var nok at det ikke stoppet, haha. Han er gal i hode sitt og det jeg fikk av han er den fineste gaven jeg har fått noen sinne til jul.. klarer dere å gjette hva?

Se så fint!! Love it.

Pakker til maaaaange personer.

Sniktitt på noen av gevene jeg fikk.

Se på denne da! Denne fikk jeg av Adsales, mangementet mitt, de er så snille!!

Reaksjonen min da jeg fikk gaven av Henrik.

12 kommentarer

Siste innlegg