BILDEDRYSS FRA STAVANGER

Hei vakre! Denne helgen har gått i ett og jeg har ikke fått delt så mye med dere eller vært så flink til å ta bilder, men her har dere bilder av noe jeg har gjort i hvert fall, slik dere får se.🤍

Helgen har vært magisk og på fredag var jeg i avskjedsfest til bestevenninnen min Wenche! Ellers i går var jeg i selskap til en annen bestevenninne, Eilen. Superkoselig! I dag er jeg rimelig hangover og selv om jeg har vært det så har jeg endelig fått tatt turen innom Bore stranda som jeg har savnet i hele sommer. Herlighet så nydelig det er og jeg skulle så gjerne ønske at det fantes slike steder i Bergen også!

Ellers har jeg spist Yummy Time som kebabpizza, drukket litt, vært sosial med venner og hatt en veldig fin helg! Derfor slenger jeg med noen bilder.

Dette bilde er fra avskjedfesten til Wenche, så utrolig god mat og for en gøyal kveld det var.🙏🏽
Jeg har smalt mjød for første gang, hahahah! Trodde det kun fantes på film jeg.. men nei, og det smakte honning for å være helt ærlig..
Videre dro jeg i selskap til Eilen på lørdag og der koste vi oss masse! Se denne drinken hun lagde da, super godt.
Jeg fikk også endelig vært innom de nydelige strendene vi har på Jæren!!🙏🏽

Middagsdate og en gjenssynsglede meg fineste May-Elise som også er en god venninne!🤍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg