BILDEDRYSS FRA BERGEN DAG 2

BERGEN, BERGEN, ALLE ELSKER BERGEN.

Beklager for mindre oppdatering en det jeg i utgangspunktet lovet dere her på bloggen. Jeg har vært flink til å oppdatere på Snapchat, der heter jeg: ingridaguiluz 

Ellers har jeg lyst til å beskrive helgen med ett ord og det er sjukt. Jeg elsker Bergen og de få gangene jeg er der har jeg lyst til å nyte tilværelsen! Jeg kommer til å fortelle dere hvorfor jeg ikke har blogget så mye i Bergen og det er en grunn til det.. dessverre. Ellers har vi brukt helgen på å feste (mye). Bergen er en ordentlig studentby og uansett hvor man velger å gå; om det er til butikken eller på en nattklubb møter man alltid haugevis med unge mennesker som er hyggelige, imøtekommende og gira på livet. Det er faktisk noe at det jeg føler vi mangler her i Stavanger, selv om jeg ikke kan uttale meg like mye der, da jeg ikke henger så ofte i byen.

Jeg kom til Bergen på fredag og etter det gikk alt lynkjapt. På fredag ordnet vi mat og handlet inn en del ting for også dra ut på klubben der. På lørdag sov vi frem til vi var uthvilt også dro vi videre på en restaurant som heter salsa. Herregud så bra det var der. Maten var god, stemningen var top-notch og selskapet var enda bedre! På salsa hadde de en sjukt god drink som jeg dessverre ikke husker navnet på, men det er den gule drinken på bilde – den var så ufattelig god at vi måtte kjøpe kanner med det, oh yeah. Dette er ikke reklame, bare et lite tips fra meg til dere. Vi møtte Sandra fra ex, Jarl og Simen som er to gode venner av Sandra (og nå oss). Alt i alt hadde jeg en superfin helg i Bergen og gjett om jeg kommer tilbake snart? Jeg har også hatt i tankene om jeg kanskje burde ha flyttet dit..

Simen, Sandra og Jarl – livsnytere.

Min nye favorittdrink!

4 kommentarer
    1. Går det bra med Julie? På det øverste bildet av henne og deg ser hun ganske markert ut (tynnere) i ansiktet. Kan godt hende det bare er vinkelen på bildet eller lyset som gjør det.
      Er bare ment som omtanke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg