BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN FØR NÅ

😰🤙🏽⚡️🤢‼️

Da er det på tide med en ny runde med bildene som ikke har vært på bloggen. Det er så mange som syns det er teit når bloggere skriver “bildene som ikke kom på bloggen” også vipps der var de i et innlegg og ute på bloggen, derfor kaller jeg innlegget for bildene som ikke har vært på bloggen før nå, haha. Uansett, jeg liker godt slike innlegg selv, derfor kommer det en del bilder her slik at dere har noe å kanskje le litt av, det er viktig å ikke ta seg selv så veldig høytidelig av og til, eller hva?

Jeg skulle i utgangspunktet ta mange fine bilder av Sofie her, men se på lyset(!!), så sinnsykt dårlig. Det andre jeg oppdaget da jeg skulle ta bildene var at jeg kom med på bildene i speilet, haha, er det mulig..

Her var jeg redd for å få kjeft av de som jobbet i butikken for å ha foten inni frysen eller hva det er for noe! Derfor klarte jeg selvfølgelig å bevege meg kjapt på alle unntatt to bilder.

Guttegal?

Se så misfornøyd jeg så ut?!?! Hahaha.

Hår i munnen er deilig!

Hahaha omg, av og til vet jeg ikke selv hva jeg holder på med.. her skulle Wenche hjelpe meg å ta bilder til blogginnlegget med graviditetstesten, hahah.

Inspo treningsbilder?

Typisk pose når man har fått litt alkohol innabords.

5 kommentarer
    1. Haha, godt poeng👍🏼De kommer jo på bloggen nå😄😄
      Jeg likte at du hadde med bilder som ikke er lignede bilder du allerede har lagt ut❤️❤️Fortsett sånn😘😘

    2. Digger stilen din!

      Kunne du laget et eget innlegg eller kanskje Instsgram story hvor du viser tips til kule jakker for å style antrekk nå mot våren? 💓🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg