BEKREFTER RYKTER OM MEG SELV

💛At du misbrukte eksen din.

Jeg har aldri misbrukt ekser, venner eller noen rundt meg! Det er har vært helt stikk motsatt i mange situasjoner og dette har det stått om i avisene (hendelse i Molde) – og da kan dere tenke dere selv til hvordan det var å være i det forholdet der, ganske tøft. Jeg ble psykisk skadet av det og er veldig glad for at jeg klarte å gå (gjøre det slutt) i en slik situasjon for to år tilbake i tid.

💛Jeg har hørt at du er gravid, men skjuler det siden du ikke har postet noen bikinibilder i sommer.

Dette forstår jeg at folk spekulerer i, spesielt ettersom jeg har vært så åpen om det og det kommer jeg nok til å være med dere hele reisen når den tid kommer, men jeg er ikke gravid nå. Jeg har også begynt på p-piller igjen og står fast ved det til vi bestemmer oss for å prøve og få barn. Grunnen til at jeg ikke har postet noe er fordi jeg har vært svært dårlig på å ta bilder jeg syns er fine.. men, det kan jeg godt blir flinkere til! Det er noe jeg ønsker selv også.

💛At du var ganske god i fotball.

Hahaha åååh.. ja og nei. Jeg vil si at jeg var god i flere år og det var jo også derfor jeg var med på sonesamlinger og spilte for team Rogaland en liten stund, men når vi ble rundt 16-17 år prioriterte jeg festing, kjærester og venner mye mer en det jeg ønskte å prioritere fotballen. Derfor sluttet jeg også.

💛Hørt at du egentlig ikke var forelsket i eksen din.

Mmm, jeg var det, men ikke på det nivået som jeg er nå! Man merker veldig fort når det er ekte kjærlighet der eller ikke og det jeg kjente for E var en boble i starten og da vi kom hjem skjedde det alltid så mye dritt i forholdet at jeg mistet mye og merket at dette ikke var noe bra og noe jeg ville ha vært med i lengre tid. Slik er det bare!

💛At du og Henrik skal gifte dere snart.

Det er drømmen min det! Jeg har så sinnssykt lyst til å gifte meg med han, men da ønsker jeg at alt skal være spontant, crazy og morsomt. At vi gifter oss på en utradisjonell måte, kanskje litt spontant, ikke så høytidelig og gjerne at frieriet også er litt crazy og gøy.

💛At du er snill, god og ærlig.

Åh, nå ble jeg glad! Dersom dette er et rykte varmer det hjertet mitt. Jeg elsker å få komplimenter og det er også noe jeg trenger i ny og ne også.. jeg vet at jeg er god på å gi andre komplimenter.

💛At det har vært slutt mellom deg og Henrik.

Nei..

💛At du har mye kjærlighet ovenfor nye mennesker du møter.

Ja, det har jeg virkelig.

💛At du ble sammen med Henrik for pr.

Nei her også, det er noe jeg aldri kunne ha gjort! Det vi har er ekte og det vet vi godt.

💛At du er sterk som kommer deg gjennom alt du gjør og har opplevd.

Tusen takk, herregud så hyggelig! Har vi egentlig noe valg av og til? Det er det jeg ofte tenker på og når man kommer i en situasjon man ikke kan gjøre noe annet med enn å tenke positivt så gjør jeg heller det en å grave meg ned og hate livet. Livet vil komme med oppturer og nedturer og da er det viktig at vi tenker positivt og ikke mater hodene våre med drit.

💛At du snuser igjen.

Både ja og nei, jeg gjør det for kosen, men skal slutte helt igjen etter sommeren.

💛Hørt at du skal være med på tv-skjermen igjen!

Kanskje det.. 

5 kommentarer
    1. Du, virker så utrolig god. Snill. Har en Herlig personlighet ♥️ henrik er utrolig heldig som har en så perfekt dame som deg 😘
      Jeg liker deg😘 du er fantastisk ♥️

    2. Hei. Er ferdig utdannet sykepleier og har jobbet et år. Ønsker må i begynne å studere økonomi. Er det noe du anbefaler? Eller var det veldig kjedelig og vanskelig siden du droppa ut?

    3. Du avbekrefter like mye som du bekrefter. Burde ta med det i overskriften og 🙂 takk for clickbait da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg