AVBESTILT TUREN

📍STAVANGER

Hei dere! Jeg skulle egentlig ha vært en helt annen plass nå en det jeg egentlig er. Akkurat nå sitter jeg hjemme i Stavanger rett og slett fordi jeg trenger det. Ting har gått for langt og da trenger man ofte å roe seg ned, samle krefter og ikke minst, noe som er veldig viktig, komme enda sterkere tilbake. Det er nok flere som lurer på hvor jeg skulle ha vært og hvorfor jeg er hjemme. I utgangspunktet skulle jeg ha vært i Oslo på besøk hos Sofie denne helgen. Jeg har flydd ufattelig mye frem og tilbake nettopp for å få tid til å være med på alt, da er det dritt når det ikke går som planlagt.

Jeg var hos Sofie tidligere denne uken da vi gikk sammen og spiste middag med Nelly.com! Det var så hyggelig og jeg følte meg rett og slett veldig spesiell og ganske glad for at jeg turte å dra dit. Det var stort i seg selv at jeg fikk muligheten til å dra på et så intimt og koselig event med Nelly. Noen ganger er jeg stolt, mens andre ganger føles det litt rart om jeg kan si det på den måten. De aller største bloggerne i Norge var på den middagen, og der satt jeg “Ingrid fra Paradise Hotel”.. man føler seg ikke veldig komfortabel da. De aller fleste som var der har blogget i flere år og bygget seg selv opp til topps. Det er veldig mange som starter med slikt etter å ha deltatt på tv-skjermen, derfor følte jeg meg ikke så veldig komfortabel. Igjen er jeg stolt over meg selv som vet at jeg jobber hardt for å vokse og bli enda større og bedre til å blogge! Kvelden var i alt kjempebra og jeg skal være ærlig å si til dere at jeg gruet meg. Noen av de jentene som satt der, blant annet Sophie Elise og Andrea Badendyck er to jenter jeg har lest bloggen til siden jeg var liten. Som en liten fan satt jeg noen år etter på samme bord og hadde muligheten til å dele mine tanker og meninger til dem. 

Anyway, tilbake til dette med den avbestilte turen. Etter at jeg dro fra Oslo til Stavanger skulle jeg pakke med meg alt jeg trenger til New York. Dette ordnet seg heldigvis og etter to timer med full pakking var alt klart for å dra til Molde på et russetreff der. Vi skulle få æren av å kåre den presidenten som lagde det beste showet. Tro meg – show lagde de, fysøren så bra det var! Fra Molde skulle jeg dra videre til Oslo også til New York. Hadde alt gått etter planen hadde jeg vært sammen med Sofie og flere andre nå, men slik er det altså ikke. Istedenfor å dra til Oslo fra Molde, dro jeg hjem. Jeg har det ikke bra i det hele tatt og trenger å samle krefter slik at jeg kan nyte New York for fullt. Det som er planen nå er at jeg drar til Oslo på tirsdag for også dra videre til New York! Herreguuud, jeg klarer nesten ikke å vente.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg