AUGUST MÅNED BLIR SINNSSYK!

Reklame | NELLY

BUKSE HER – TOPP HER – LIGNENDE JAKKE HER – VESKE GUCCI – BELTE LOUIS VUITTON – MARC JACOBS RING HER

WELL HELLO AUGUST, HAPPY TO SEE U..

💥 Jeg SKAL først og fremst begynne å studere igjen! Hvor sykt er ikke det? Jeg hadde ikke trodd jeg kom til å gjøre det med det første.. heldigvis skjer det og jeg er glad for at jeg kan sitte med en bachelorutdanning om tre år (forhåpentligvis). Dette betyr ikke at jeg slutter å blogge for det skjer like mye, bare det blir hardere for min del. 

💥 Det andre jeg SKAL gjøre er å trene som bare fader og få de sykeste resultatene fram mot neste sommer allerede! Jeg er så lei av å “gi opp” treningen etter et par uker for også ha pause og begynne igjen. Nå skal jeg holde på jevnlig hele året. Nå som sommeren snart er over kjenner jeg at August måned er en fin tid til å kjøre på!! Vil du være med?

💥 Jeg skal spise sunt og holde meg til å spise usunt en dag i uken.. noe som blir helt forferdelig. Jeg elsker jo sjokolade, men den kan jeg se langt etter de neste ukene.

💥 Jeg skal tatovere meg og denne tatoveringen er svært personlig.

💥 Det er også innflytningsfest til bestevenninna mi hjemme i Stavanger!! Dette blir så gøy, herregud.

💥 Jobbe, jobbe, jobbe og få gode rutiner med skole. Bloggen kommer virkelig til å måtte prioriteres riktig nå som jeg blir student og da er det viktig med rutiner i livet. Skolen vil jo også ta mye tid og den skal jeg prioritere like mye om ikke mer i perioder, uff.. det kommer til å bli et hektisk år og en hektisk måned.

💥 Fadderuken med Bi!! Wooho. Dette er kanskje det aller morsomste med å være student (utenom å få tilbake gode karakterer) haha. Fadderuken begynner om to uker og jeg er klar.

💥 Bestille tur til nyttår sammen med venner og kjæreste.

💥 Jeg har også lyst til å dra på Utopia i Stavanger, men det er enda litt usikkert.

💥 Begynne å rydde i hagen vår.. aner ikke hva vi skal gjøre der, men det trengs i hvert fall en real gjennomgang og luking før det i det hele tatt planlegges å gjøre noe der. Vi har ikke helt oversikt over hagen og derfor håper vi at vi får litt bedre oversikt etter å ha luket og ryddet opp i den.. planen er å få basseng der, kanskje også jacuzzi.

💥 Jeg skal spare MYE penger som skal gå til drømmene mine i framtiden. Derfor skal jeg prøve å ikke bruke så mye penger med mindre jeg må. Trenger dere tips så kan jeg gjerne komme med tips til hvordan man sparer mer – jeg setter i hvert fall opp et strengt og realistisk budsjett – og følger det til punkt og prikke.

💥 Det blir også hagefest til en kompis av Henrik! Det blir kjempegøy.

2 kommentarer
    1. Skjemmes over at Erik styrer med Isabelle Eriksen… Haha, hun er ikke noe fin overhode. Han må jo være sykt desp som går på en som ser ut som en transe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg