ÅRETS JULEGAVE TIL HENRIK

Det er utrolig mange som spør hva jeg ga i julegave til Henrik i år (2019) og det kan dere se på bildene. I år fikk han guccibelte som han har ønsket seg lenge og nye beats som gjør at treningsmotivasjonen går opp. Jeg elsker han over hele mitt hjerte og syns denne gaven var utrolig fin og jeg vet også at han ble kjempefornøyd med gaven!! Neste år derimot kommer vi til å kjøpe billigere gaver, likevel var det verdt det i år det syns vi er konge.

Jeg sitter forresten på rommet i Grancaaa nå og det er 25 grader ute, derfor må jeg stikke ut og sole meg, ta bilder og spise frokost. Vi snakkes, klem til dere alle og godt nyttår!! ✨

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg