ÅRET SOM HAR GÅTT – JUNI TIL AUGUST 2018

Året mitt stoppet heldigvis ikke etter mai måned, derfor kommer del to right now. Det går ikke opp for meg hvor sinnsykt mye jeg har opplevd på så kort tid. Jeg blir helt satt ut på godt og vondt når jeg ser tilbake på alt som har skjedd. Hvor ble tiden av?

JUNI
Minner for livet, finalefesten til Paradise Hotel sesong 10.

Jeg husker utrolig godt denne dagen, alt skulle være så fint og flott, kjoler måtte være på plass, vi ble stylet fra topp til tå og gledet oss vel egentlig veldig mye til en siste fest sammen med hele gjengen. Jeg var i ekstase, oh my.. jeg savner det! Vi satt i finalen av sesong 10 sammen, hvem fa*n hadde trodd det? “lille” Ingrid fra Klepp.. funket å få en gutt rundt lillefingeren da, selv om målet mitt var å få alle dit.


Dette øyeblikket var sykt, jeg har ikke ord. Vi var på storskjerm og alle venninnene mine kom til Oslo for å støtte meg på finalefesten, samtidig stilte begge tantene mine opp. Jeg føler meg så heldig. Mamma skulle også være med, men på grunn av at hun nylig hadde operert kunne hun dessverre ikke være med likevel. Som den støttende mammaen hun er snakket vi sammen på telefonen og hun så finalen sammen med pappa hjemme i stua, takknemlig.


… i dette øyeblikket trodde jeg at jeg skulle tisse på meg. Jeg hadde fått beskjed om at kun de to som vant Paradise Hotel skulle opp på scenen, men neida, helt ut av det blå måtte jeg og Erik også opp på scenen for å få blomster! Det var veldig gøy, selv om jeg har sceneskrekk.. Erik var som de aller fleste vet på farmen innspilling og deltok ikke på finalefesten.


Ikke nok med det kunne jeg endelig røpe at jeg skulle være med på et nytt tv program, kollektivet. Sammen med en del av årets deltagere bodde vi i et superfint og stort kollektiv midt i Oslo. Det var utrolig gøy, men også slitsomt. Vi filmet hele dagene og jeg beklager så mye for at jeg måtte lyve til dere om hva jeg gjorde under innspillingen.


Vi fikk også teste ut forholde vårt da vi bodde i over to uker sammen. Ja, vi bodde to måneder i Mexico sammen, men det er ikke helt det samme som å bo hjemme. Det var utfordrende, men lærerikt og vi hadde en veldig fin tid sammen her. Innspillingen av kollektivet var i mai, men jeg røpte det til dere i juni.


.. savner denne gjengen.


Neste stopp: Spania

Det var deilig å endelig få en liten ferie bort i fra tv innspillinger og alle andre rundt meg. Det var faktisk helt fantastisk å få tid sammen med familien min. Jeg skal ærlig innrømme at det var tøft – jeg skrev blandt annet et innlegg om at jeg ikke håpte dette var siste ferien min sammen med mamma. Vi hadde våre ups and downs med mye latter, glede og tårer på denne ferien. Igjen er jeg så takknemlig for den familien jeg har, de støtter meg i de valgene jeg tar selv om de ikke alltid er helt enig – in the end holder vi alltid sammen.

JULI

Erik var endelig hjemme igjen fra farmen innspilling!! Jeg husker enda hvor glad jeg var for at han var hjemme. Vi la oss inn på et hotell sentralt i Stavanger for å få tid alene. Vi hadde mye å snakke om både på godt og vondt! Han var tross alt ikke der da jeg gikk gjennom de tøffeste tidene mine med mamma og jeg var heller ikke der for han når han hadde det tøft inne på farmen. Først var han i Mexico i to måneder uten kontakt med familien sin og kort tid etter det dro han til en gård i Norge over lang tid uten kontakt med meg. Pappaen til Erlend var alvorlig syk og dette preget selvfølgelig humøret og savnet til både meg og Erik.

Jeg dro til Kristiansand på Palmesus, her hadde jeg og Julie vår aller første meetup, det var SÅ GØY!!


.. husker enda hvor fornøyd jeg var med brunfargen min her!


Elsker henne! Btw, vi skal snart sees igjen.. æææ


Ett av de fineste minnene i hele år..


.. også skjedde dette.

En god stund etter at jeg kom hjem fra Kristiansand ble jeg innlagt på sykehuset på grunn av sinnsyke smerter i livmoren. Det var heldigvis bare en cyste på eggstokken som sprakk. Først trodde legene det var blindtarmbetennelse, men det viste seg at det var noe helt annet da de tok flere prøver. Det var helt jævlig, det var så godt, samtidig ble jeg fraktet opp til den avdelingen hvor vi fikk vite at mamma hadde kreft, grusomt. Håper jeg glemmer dette en dag.


Neste stopp denne måneden etter Kristiansand: Marbella (!!)

Jeg elsker Marbella, helt seriøst. Det er så fint der, god stemning og bra fester. Dette savner jeg virkelig.



Prøvde oss på et inspo bilde her ja, haha.


Fin gjeng;)


I slutten av måneden ble det dessverre slutt mellom meg og Erik. Mye sorg dette året, heldigvis har det gjort meg tusen ganger sterkere som person og fyfaeeen jeg er stolt over meg selv!


Jeg rømte fra hverdagen og tok en liten tid av på hyttetur med familien.

AUGUST

JEG BLE BLONDINE, WTF.
og ikke nok med det, jeg trente MYE.

Look at those abs, 
yeah yeah, not. 
Jeg dro til Oslo på Findings!! Så gøy.

Fineste bilde av meg..
Next stop: Utopia Stavanger
Jeg fikk aldri nok av festivaler, det er så gøy. Anbefaler alle å dra på Utopia – blir bare bedre og bedre.
Jeg avsluttet måneden med å dra på tv3 sin høstlansering som i utgangspunktet var veldig gøy – helt til en annen person oppførte seg som en drittunge.

Del tre kommer soon <3

4 kommentarer
    1. Käre Ingrid det var oxå myget på et år 😮😮så förstår det har varit tufft hårt för dig 😪😪😪…….Hoppas verkligen din mor blir myget bättre snart 🙏🙏🙏 Hoppas 2019 bara har gott i vänta till dig smukke 👍👍😃♥️🙏🙏🙏 Knuz kram o kjärlek♥️♥️♥️

    2. Utrolig vondt å se hvor mye vondt du har gått gjennom og måtte oppleve på kun 1 år. Imidlertid er det helt sykt å se hvordan du har taklet det! Står så mye respekt av deg og blir virkelig helt rørt… stå på, håper 2019 blir et bedre år for deg og familien din <3 mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg