ANKOMMET EN NY BY

Annonse | Asknfoyn

Fysøren, dette har vært etterlengtet til de grader og endelig er jeg her igjen. Dere aner ikke hvor dritt det er å bo i Stavanger når noen av mine aller beste venner bor flere timer unna med bil.. “heldigvis” har vi fly, selv om jeg får dårlig samvittighet av å fly så mye som jeg gjør med tanke på forurensingen og diverse. I dag sto jeg opp klokken 05:30 etter 3,5 time med søvn. Gjett om jeg er død? Jeg henger ikke med i svingene akkurat nå. Det er så ufattelig mye å gjøre på jobbfronten samt når jeg skal skvise inn besøker her og der til venner. Motet faller heldigvis ikke av den grunn, for det er nemlig dette jeg elsker å gjøre! Reise, feste, være sammen med venner, skape nye minner og jobbe samtidig! Akkurat nå føler jeg meg svært heldig.

VESKE HER

Uansett, jeg ankom Bergen i dag tidlig for å besøke en av mine aller beste venner Julie. Den jenta der er gullverdt og vi kommer garantert til å kose oss ihjel denne helgen. Det kommer til å skje noe hele tiden og vi skal selvfølgelig også feste en del – om dere er over 20 år kan dere møte oss på Kava, det er der vi kommer til å henge på lørdag! Jeg er forresten evig takknemlig for at jeg møtte Julie i Mexico for ett år siden, tusen takk beste deg for at jeg får lov til å komme på besøk og lage kaos i Bergen by bebbi <3 Ps: i dag har vi vært ute å spist og møtt en god venninne av meg som også bor i Bergen! Så gøy.

2 kommentarer
    1. Fjotolf Hansen sier i retten at han ser på Paradise Hotel, hva synes du om at han har sett deg på TV? Og vet hvem du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg