ALLE INFLUENSERE KOMMER TIL Å VISE SITT SANNE JEG

Okei dere! Jeg må dele en syk tanke jeg har hatt den siste tiden, haha! Jeg ler egentlig inni meg av å skrive dette ned da jeg ser det hele for meg i hode. Har dere egentlig tenkt på at nå som neglesalonger, vippesalonger, frisører, selvbruningsplasser og u name it er stengt? Hva skjer da med alle influenserne og bloggerne som ikke får tatt påfyll av alt dette? Hahaha, jeg orker faktisk ikke. Det er så teit, men også så sjukt morsomt. 😂

Grunnen til at jeg nevner influensere og bloggere er fordi omtrent hver eneste en (inkludert meg) har negler, vipper, hairextensions og mer.. så hva skjer når vi ikke får påfyll? Jo, det kommer til å se jævlig ut, om ikke bedre faktisk. Det er nesten slik at jeg “håper” at det er stengt en god stund både for å hindre smitten selvfølgelig, men også for å se om presser går litt ned? Er dere med på tanken? Jeg tror faktisk at dersom man kan begynne å vise litt mer av sitt sanne jeg og ikke ha perfekte negler, vipper og hår hele tiden så vil kanskje flere føle at de ikke må se slik ut.

Det er jo fint å være stelt og pen, men for en periode nå blir det faktisk herlig å slippe det. Jeg vet ikke om akkurat negler og slikt skaper press, men det er fint å kunne være mer naturlig og seg selv. Samtidig kan vi bruke tiden vår på å bekymre oss, eller å forstå og sette oss inn i alvoret verden står over i dag og ikke en negl som ikke er fylt på, haha!

Er det bare jeg som ser for meg alle de store profilene der ute, uten vipper, negler, hår? Jeg orker ikke, haha. Plutselig viser vi oss sanne jeg og ser helt annerledes ut. Husk at verden ofte blir fremstilt perfekt på sosiale medier også er den ikke det i virkeligheten.

9 kommentarer
    1. Er virkelig med på den tanken! 😀 <3 Og hvor sykt lite viktig det er å stæsje seg opp med disse tingene uansett? Jeg syns det naturlige er det fineste! Og å bruke SÅ SYKT mye penger på det?! Så jeg håper noen får opp øynene sine, og dropper alt dette fremover! Tenk på alle de bakteriene som konstant ligger i og under de lange neglene??? Fysj! Kanskje du kan gå frem som et godt forbilde å klippe ned neglene eller ta de av??? Det hadde gledet meg STORT!!! <3 <3 <3

    2. Dette har jeg også tenkt på. Det er en festlig tanke, samtidig er det tragisk at dette har pågått så lenge!
      Jeg tror tiden nå er ute for de mest utseendefokuserte influencerne. Det som skjer nå kommer til å forandre hele samfunnet.
      F.eks tror jeg det blir vanskelig å leve av å sitte i millionvilla og flekke av hud med MayBeauty.
      Vi kommer til å se en tid da slike ting ikke er så viktig lenger.
      Tror de fleste gjerne vil se naturlige influencere, som påvirker folk positivt framover 🙂

    3. Du burde kanskje lære Henrik hvordan man annonserer ting du som er i gamet:) han blir sponset av bella åpenbart men skriver aldri annonse på historiene hans… kan få kraftig bot for det. Just saying

    4. Og hva hvis vi ser rett gjennom det dem tror er perfekt, men som er kunstig ? Når man ser en person full av kunstige ’tilsetninger’ på seg , så tenker jeg ; hvorfor har du gjemt bort den du egentlig er? Jeg ser ikke den egentlige deg.
      Når jeg ser en som viser sitt ekte jeg, med minimalt eller ingen sminke evt. Så tenker jeg; så nydelig et menneske. Som viser hvem hun er. Vi voksne trenger ikke dukker å se på. Hvorfor beundre det som ikke er ekte ? Det er jo ikke deg.?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg