ABS & ARMER + HVA JEG SPISER EN HEL DAG

Annonse: Desenio.no

Hei vakre dere! Endelig er det ute en ny video på kanalen vår og denne gang har jeg gjort en svært etterspurt video som handler om det jeg spiser en hel dag og der dere får være med meg på en hel treningsøkt!! Jeg håper dere liker videoen og om dere gjør det må dere gjerne abonnere på kanalen og trykke på bjellen ved siden av for å få varsel hver gang jeg poster en ny video!👼🏼

Ellers i denne videoen viser jeg dere hvordan alle de nye bildene på veggen vår hjemme i huset ble, drrrrritfint, love it. Dere får også en sinnsykt bra rabattkode der. Håper dere får en fin dag videre i solen!

4 kommentarer
    1. Heii.
      Først vil jeg bare si at du har blitt en av de bloggene jeg liker aller best. Du reklamerer ikke bare for Nelly, slik som mange andre bloggere gjør. Du varierer innholdet, skriver om hverdagslige ting i tillegg til alt annet.
      Et lite tips, til neste video, er å legge til musikk kanskje når du utfører øktene. Er litt «kjedelig» med lyd fra gymmet når man sitter å ser på ☺️
      Ellers håper jeg du fortsetter sånn som du gjør nå. Du inspirerer og motiverer meg i hvert fall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg