Å BO SAMMEN MED KJÆRESTEN

For noen fantastiske måneder og for et bra valg jeg tok den gang. Nå sitter jeg her i skrivende stund ved spisebordet vårt i Bergen og tenker på hvor fantastisk det er å bo sammen med Henrik. Jeg husker enda hvor mange som mente at vi ikke burde flytte sammen så tidlig og at vi burde vente.. de tok feil (i hvert fall i vår situasjon), fordi dette er det beste valget jeg har tatt i hele mitt liv. Vi kunne ikke ha bedt om noe bedre selv om vi er uenige til tider. Livet sammen med Henrik i Bergen har gitt meg så ufattelig mye positivt og selv om jeg var redd for at ting ikke skulle funke om vi flyttet inn sammen så tidlig har det virkelig vært vellykket. Å bo sammen med kjæresten var det som skulle til for at vi fikk det komplett og jeg angrer ikke et eneste sekund, for hver eneste dag føler jeg meg takknemlig som har en så god og snill kjæreste. Det er ikke til å legge skjul på at de siste dagene/ukene har vært tøffere en tidligere når det kommer til mamma og kreften hennes. Tårer har lagt seg som små dammer rundt meg i sengen og det å ha et menneske som virkelig bryr seg og er der for meg i de tidene er ubeskrivelig. Jeg merker hvor tøft det er for Henrik også som stiller opp og er der for meg, likevel ser jeg at vi blir sterkere sammen av å åpne oss opp og være der for hverandre.

Dette er klissete og jeg vet jeg at virker som om jeg snakker så fantastisk rundt dette med Henrik og meg, men det er faktisk sant og det er det som føles så deilig! Jeg er stolt over han og elsker han. 

Nå har vi bodd sammen i noen måneder og tiden har flydd forbi. Vi har enda ikke rukket å gjøre huset ferdig innredet, men det spiller egentlig ingen rolle for oss og vi tar det litt som det kommer med tiden da vi er usikre på hva vi vil ha også videre. Jeg har virkelig troen på at vi kommer til å forme huset slik vi ønsker og bare nå føler jeg meg hjemme. Heldigvis har denne reisen så langt vært et riktig valg for oss to og jeg husker enda den gang jeg bestemte meg for å flytte inn sammen med han at dersom dette ikke funker, kommer det heller ikke til å funke i fremtiden! Mange støttet meg i den tanken der og nå sitter vi her og er enda kjærester, enda veldig forelsket fordi vi tar vare på hverandre og bor sammen enda, jeg elsker det. Det å bo sammen med kjæresten er det beste valget jeg har tatt og om du er usikker er det noen ganger lurt å bare kjøre på, funker det ikke så gjør det ikke det og da har du heldigvis funnet ut av det ganske tidlig vil jeg si.

4 kommentarer
    1. Er det bare meg, eller kom dette innlegget som en motvekt til all tiden du bruker til å vie Erik oppmerksomhet på bloggen din? Du snakker jo konstant om Erik, så helt ferdig tror vel ingen at du er med han…

      1. Det er nok bare deg ja. Det er sånne som deg som holder eksen hennes i live på denne bloggen. Blir så utrolig lei av å lese de store diskusjonene dere lesere har rundt dette.
        Selvfølgelig er hun ferdig med han, men dere ser ikke ut til hverken å respektere eller akseptere dette!
        Dere vil ikke at hun skal skrive om han, men dere gnåler og gnåler på henne om han.

    2. Så bra att allt har fungerat bra för er! Jag flyttade också in tidigt med min kille och var det bästa beslutet jag tagit. Håller med om att man inte vet före man har testat om det fungerar. Sen måste så är det såklart alltid något man inte är helt överens om eftersom man inte kan göra bara som man själv vill längre, men det löser sig på vägen om det är det man verkligen vill ❤️ Kollade också din youtube video om den nya medicinen och är så glad för din skull att din mamma har fått chansen att testa den ❤️

    3. Herregud, jeg føler meg så sykt igjen i forholdet til deg og Henrik. Hvordan du beskriver alt osv. Jeg gikk ut fra et forhold som lignet ditt og Erik sitt, og det var så giftig, jævlig og altoppslukende. Det er først nå, som jeg plutselig, helt uforventet møtte drømme gutten jeg forstår hvor mye feil det var i mitt forrige forhold og hvor forbanna lykkelig jeg er nå og hvordan et forhold virkelig skal være. Er veldig glad for at vi begge har det så bra nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg