Å BLI BESKYLDT FOR TING SOM IKKE ER SANT

Hvor skal jeg begynne? Rykter kommer og rykter går, men det er ikke til å legge skjul på at etter at jeg var med på Paradise Hotel og startet opp med bloggen har det kommet flere rykter en det gjorde før. Noen rykter har vært 100% sanne, mens andre har vært så sjokkerende at jeg har måtte oppklare i de før de faktisk går innpå meg og sårere meg. Man får så ufortjent mye dritt på seg når man velger å være offentlig og det er alltid noe jeg har kjent på som har vært ufattelig trist og ganske frustrende til tider. For uansett hva man skriver er det mange som tror blindt på ryktene og selv om jeg oppklarer i dem er det fortsatt folk som mener at jeg lyver, noe jeg ikke gjør.

Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Jeg syns at alle mennesker skal tenke nøye gjennom hva man velger å skrive og snakke om når det kommer til andre mennesker fordi utfallet av situasjonen vet man aldri hvor ender. Noen blir ødelagt, mens andre gir totalt faen og det kan få store konsekvenser. Jeg er litt mer der at jeg gir faen fordi jeg vet hva som er sant og ikke – uansett hva andre sier om meg. Rykter har eksistert i all evighet vil jeg tro og det er absolutt ikke noe jeg kan stoppe, men det å få oppklare i ting og si min ærlige mening er viktig, fordi det er absolutt ikke noe gøy at folk skal gå rundt og tro falske ting om meg.

Da jeg leste gjennom kommentarene på bloggen i dag ble jeg sjokkert. Det er lenge siden jeg har hørt noe så drøyt om meg selv og jeg vil med en gang svare på dette før denne personen som finner på slike ting sprer disse falske ryktene videre. Det ene jeg leste var at det var klart at Henrik fikk hakeslepp av at jeg kjøpte pynt til 3000 kroner da jeg NAV-et og fikk 6800 kroner. Altså, HVA? Hahaha, jeg forstår ingenting. For det første lurer jeg på hvor dette kommer fra, selv om jeg ikke får noe svar på det og for det andre så kan jeg si med en gang at det ikke er sant. Jeg ønsker ikke å snakke ned NAV, men jeg har en fulltidsjobb og et eget foretak som går veldig bra. Jeg har aldri NAV-et i hele mitt liv, men har faktisk jobbet siden jeg var 14 år og klarer det veldig bra. Jeg syns det er flott at vi har NAV for mennesker som trenger det, men jeg kan avkrefte dette med en gang.

Det andre jeg har fått noen spørsmål om og som jeg senest fikk beskyldt for å bruke er metadon. Ikke vet jeg hva det er eller hvor dette rykte heller kommer i fra. Jeg var nødt til å søke det opp for å i det hele tatt kunne forstå kommentaren og hva det var. Nei, jeg bruker ikke metadon eller hva det nå en er for noe. Jeg har aldri prøvd stoff (om det er en type stoff). Ikke prøvd hasj, aldri noe slikt, så du som sier jeg og HENRIK bruker dette kan bare slutte med en gang.

Nå håper jeg at dette var forståelig og at det ikke spres slike rykter! Jeg skjønner overhode ikke hvor dette kommer i fra og jeg forstår meg heller på nett-troll som orker å bruke tiden sin på å skrive dritt og finne på ting om andre mennesker. Husk at dette kan gi MYE større konsekvenser en det enkelte tror, derfor skal man være forsiktig syns jeg.. jeg har ikke noen ting til overs for slike mennesker.

Jeg ville bare komme med en oppklaring rundt disse kommentarene, ellers skal jeg nyte resten av dagen og det håper jeg dere også gjør, her i Stavanger er det utrolig fint vær og dette skal nytes med jentene!! ❤️

14 kommentarer
    1. Tror ærligtalt ikke han som beskylder dere for å bruke metadon vet hva det er selv.. eller.. han kan ikke vite det

    2. Sykt dårlig innlegg. Du tar utgangspunket i to helt urelevante og ikke resells påstander om nav og metadon. Kvaliteten paa blogger din synker naar du promoterer et innlegg som dette 🤷‍♀️

    3. SLUTT OG HELE TIDEN TA OPP TING MED PENGER HERREGUD, VIRKER BARE SOM AT DI BLIR FORNERMET MED ENGANG NOEN SIER AT DU NAVER (NEI DET ER IKKE SANT JEG VET DET) Men hvorfor skal dere være så viktig?? Ro ned og snakke om penger HELETIDEN vær så snill!

      1. Hver gang jeg ser innlegg av deg så dukket det bare opp innlegg som inneholder penger og diabetes. Thats ut. Drit lei.
        Ja kunne ignorert men er ikke så lett når bloggen din dukker opp på snapchat og andre platformer. Håper du får glede av og blogge om noe annet snart.
        Å få kritikk skjer når du har valgt og bli så offentlig som du er

    4. Å bruke noen andre sitt navn er faktisk straffbart «Triana Iglesias» og hun tar utgangspunkt i kommentarer hun har fått

    5. Liker bloggen din og leser den hver dag, men tror helt ærlig de folkene som kommenterer slike ting finner det opp selv FOR at nettopp du skal reagere og at det skal gå innpå deg. Mens mange av vi andre som f.eks kommer over de kommentarene skjønner at de ikke er sanne. Du er en offentlig person og usanne rykter kommer det sikkert flere av, men det som betyr noe er hvordan du håndterer disse ryktene. Og jeg skjønner du blir provosert og oppgitt såklart, men det er ikke din jobb å forsvare alle falske rykter.

    6. Synes det er helt innafor å spore ip, dra på døra dem s med kamera 😉
      Hvordan skulle du hatt råd til TT med 6800 fra nav?
      Alle skjønner at det er løgn.
      Å 40mg metadon, altså han «Frank» kan ta seg en bolle å skjerpe tastatur tiden sin.

    7. Metadon er en medisin du får i LAR (legeassistert rehabilitering). Det er et substitutt for tunge heroinmisbrukere. Det brukes også som et rusmiddel.
      Jeg er selv i LAR og får subutex, som også er et substitutt for rusavhengige.. men jeg er rusfri nå da, og får subutex.

      Det metadon-ryktet er det dummeste jeg noen gang har hørt, virkelig. Hva er galt med folk..

    8. Hm godt gjort å få råd til tt når du hadde inntekt på 62 811 kroner i 2018🤔 men er jo ikke rart om du har gått opp i inntekt når du har blitt clickbait queen. Du har jo helt sikkert jobbet deg oppover og men syntes det er innlegg til tider som ikke gir noen mening. Men skjønner jo at man blir litt desp for å holde det gående. Må være slitsomt.

    9. Bloggen din e grei. Men no i da siste har da kun handla om diabetes, som du lager til en stor greie. Men egentlig e det veldig normalt. Og kor mykje penger du bruker på ditt og datt.
      Forstår det at det kanskje kan vere vanskeleg å finne på noko å skrive til tider. Men heller skriv om andre ting enn kor mykje penger du bruker dagleg og diabetes

    10. Du som offentlig person må forvente å få dritt kommentarer, men du kan selv også bestemme om sånne ryktet skal gå inn på deg eller ikke.. lar du vær å blåse det opp syntes ikke folk det er noe morsomt å lage nye rykter.. la vær å gi dem den reaksjonen de vil ha, ha troa på seg selv om det du driver med, så kommer du utrolig mye lenger en det de noen gang vil!😊 stå på videre!

    11. Bloggen din handler kun om penger,henrik eller diabetes. Utrolig meningsløs blogg. Skryter av hvor mye penger du brukte på pynt, eller skryter av bilen din. Poserer som en fjortis foran speilet. Hadde det ikke vært for Erik så hadde du vært luft bare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg