52 PRIVATE BILDER FRA DANMARKSTUREN & TIPS

Jeg elsker han, over hele mitt hjerte.

Hei vakre! Jeg har ikke fått oppdatert dere så mye fra danmarksturen, men her kommer det i hvert fall et stort bildedryss fra hele turen og noen supre tips dersom dere skal til Danmark og trenger noen ideer for hva dere kan gjøre og hvor dere burde være!!🌴

Jeg ble positivt overrasket over København og hadde aldri i min villeste fantasi trodd at de hadde så fine steder å besøke eller at selve byen var så utrolig vakker og med mye liv og leven. Altsååå, jeg hadde det nesten bedre enn på nyttårsaften den siste kvelden vår da stemningen i byen var helt magisk, med god musikk på gatene, vakre raketter som jeg aldri har sett før, det var varmt og vi syklet rundt på el-sparkesyklene våre! For noen fine minner og ja, det er absolutt ett av tipsene. Om dere skal til en storby som har el-sparklesykler så burde dere absolutt prøve det!! Holy, det var dritgøy, de går nokså fort også får man se byen fra en helt annen side en å sitte i bilen eller å gå. Man får se mye på kort tid og kan komme seg steder mye kjappere! Digg.

På vei til båten som skulle ta oss til Danmark, så giret!!

Verdens fineste, jeg er heldig jeg.

Vi leide gjennom airbnb og bodde i Amager standvej, en helt fantastisk plass!

Auch.. se myggstikkene jeg fikk! Jeg pleier aldri å få det, hahaha.

Min absolutt nye favoritt drink hos Pincho Nation!! Fyfader, aldri smakt bedre.

En liten fakta om meg.. jeg er jo desperat etter å få håret langt igjen og tar bilder nesten hver dag av håret for å se om det har vokst og det har det!! Det jeg merker mest er at det er mye jevnere tykt i lengdene en det var da det knakk av.

På stranden ved Hirtshals kan man kjøre bilene ned på stranden, så koselig og utrolig fint å se på utsikten, det anbefaler jeg dere å gjøre, det er rett ved båten også.

Er vi de eneste som har fullt kaos på hotellrommet? hahaha.. dette er altså oss to i realiteten.

Favoritt sjokoladen min!!

Vi hadde en forferdelig hjemreise.. det har dere nok lest om.

RESTAURANT TIPS:

<3 Pincho Nation, mye bedre enn i Norge, holy så bra konseptet er og maten.

<3 Cafe Vivaldi, superfin restaurant og drink plass midt i København sentrum. Elsket drinkene der!!

<3 Lia Luxury Gelato, kødder ikke, de har den beste oreo isen jeg ever har smakt.

<3 Sticks`n`Sushi, dødsgode sushier rett ved stranden med utsikt.

<3 Restaurant Couloir, verdens beste nachos!! Jeg kødder ikke her heller, fyfader for en syk nachos og guacamole.

BOSTED:

<3 Amager strandvej!! Jeg bodde ikke andre steder, men vi elsket det. Rett ved stranden og 15min på el-sparkesykkel til byen.. magisk.

ANDRE TIPS:

<3 Lei el-sparkesykler og dra rundt omkring i byen, du vil oppleve den på en helt ny måte. Et dagspass kostet 100kr ca.. sykt billig for en hel dag

<3 Dra på tivoliet i sentrum

<3 Besøk Amager strand!! Vakkert, med alle mulige vannsporter

<3 Shopping I sentrum

<3 Besøke stranden ved Hirtshals og kjøre bilene ned til havet og nyte utsikten

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg