25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | NELLY

Hola people! Jeg slenger med et slurvete bilde av Henrik og meg nå – fordi jeg tenkte bare å stikke kjapt innom for å fortelle dere at nå får dere hele 25% rabatt på alt fra NlybyNelly fra og med i dag (NÅ) til hele morgen dagen med koden INGRID25. Dette er en kode kun til dere og husk å kjapp dere og bruk den nå mens dere kan. Nelly har fått inn utrolig mye fint og nytt som dere burde sjekke ut.

Jeg elsker disse rabattkodene og det at jeg får gi dere en helt egen er gull, så husk å bruk den slik at dere kan få rabatt mye oftere, god shopping! Klem.

🦄 KLIKK HER OG OPPGI KODEN “INGRID25” I HANDLEKURVEN

FOR Å FÅ 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY 🦄

Koden er gyldig t.o.m 31.01.2020. To dager fra nå, så hurry up!

MIN NYE FAVORITT BODY HER & BUKSE HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg