25 KJAPPE SPØRSMÅL OG SVAR

1. Ting du bruker mye penger på?

Mat, bompenger og bilforsikring.. jepp, dere leste riktig. Mat er alltid en stor utgiftspost, men det verste har vært å finne riktig bilforsikring og få orden på det slik at jeg ikke betaler flere tusen i måneden. Nå har det heldigvis ordnet seg, men jeg har betalt langt over 4000kr på det i måneden.. sjukt.

2. Hva er det første du legger merke til ved en gutt?

Øynene og smilet! Utseende generelt, men etterhvert må det være hvordan han “ser meg” som person og at han ikke får meg til å føle meg lik alle andre der ute. Jeg liker når gutter (Henrik i mitt tilfelle) gir komplimenter og får deg til å føle deg svært spesiell.

3. Hvor lenge varte ditt lengste forhold?

4,5 år.

4. Favoritt sang akkurat nå. 

My life is going on – Burak Yeter Remix, av Burak Seter, Cecilia Krull

5. Har du bil?

Ja, det har jeg.

6. Har du noen gang vært innlagt på sykehuset?

Ja, flere ganger. En gang for en cyste som sprakk på eggstokken min og da jeg fikk diabetes. Tror det er flere ganger også, men jeg kommer ikke på de nå.

7. Sover du med eller uten klær?

Jeg sover med truse!

8. En ting du alltid har med deg på farta. 

Mobilen min og diabetes utstyret mitt.

9. Drikker du kaffe?

Nei, blæ.

10. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?

Jeg så på meg selv og så ned igjen mens jeg pusset tennene, tenkte ikke noe særlig! Jeg prøver å ikke tenke “stygt” om meg selv lengre, jeg er jo ikke det, haha.

11. Hvem er din verste fiende?

Meg selv og det er noe av det verste jeg vet.

12. Hvilken blogger liker du minst?

Jeg liker ikke mamma blogger da det ikke er så interessant for meg.

13. Hvilken blogger liker du mest?

Martine Halvorsen, elsker mange av hennes meninger.

14. Savner du noen akkurat nå?

Ja virkelig. Akkurat nå savner jeg mamma, vil gi henne en klem.

15. Hvem er den siste personen du sendte en melding til på Facebook?

Mamma faktisk.. ikke noe spesielt, mer om jobben min!

16. Hva vil du vite om fremtiden?

Om vi noen sinne kommer til å kunne kjøre ut av vår egen planet for å besøke andre! Haha. Dette virker sikkert dritrart av meg, men jeg er så interessert i verdensrommet og ufoer, romvesener at jeg vil egentlig ha svaret på det. Ellers vil jeg ikke vite noe.

17. Når var sist gang du ble stoppet av politiet?

Da jeg kjørte for fort og fikk bot for noen år siden. Helt jævlig var det. Det hadde blitt slutt med venninna mi og typen hennes, hun gråt i forsete og jeg gråt fordi jeg hadde kjørt for fort.. heldigvis gikk det greit og jeg fikk en ordentlig støkker i meg. Jeg husker enda at jeg ikke konsentrerte meg om veien ordentlig fordi hun stakkars gråt og gråt, da gråt jeg også.

18. Er du rik?

Jeg er rik på venner, familie og har det kjempefint ellers!

19. Hva er det drøyeste du har gjort?

Hatt sex på tv? Aner ikke.

20. Hvem tenker du på akkurat nå?

Henrik.

21. Hvordan hilser du på folk?

Jeg er den som håndhilser på alle og nevner at jeg ikke kommer til å huske navnet, men at det var hyggelig å hilse selvom, haha, jeg er så teit.

22. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven?

Nei, jeg tror ikke det.

23. Hva kommer du aldri til å gjøre?

Klippe håret kort med vilje.

24. Liker du utseendet ditt?

Ja, noen ganger, mens andre ganger ser jeg ut som en bæsj og tenker at det er helt greit.

25. Hvem liker du ikke spesielt mye om dagen?

Mennesker som bryter karantene rundt omkring. Så jævlig irriterende.

17 kommentarer
    1. Hvilken bilforsikring har du? Har vært oppe hele natten for å finne en rimelig forsikring uten hell😪

    2. Har lagt merke til at du legger til mye bilder av hvordan kroppen din forandres… føler du kanskje fokuset ditt på kropp er litt usunt i forhold til at du ønsker å motivere leserne dine til å trene? Hvordan kroppen forandres seg er veldig individuelt og noe det egnt ikke burde fokuseres så mye på. Men hvordan selvtilliten, selvfølelsen, energinivået og helsen kan forandre seg er virkelig noe å motivere andre med!
      Kjenner bare selv at jeg ikke føler meg spesielt bra når jeg ser alle disse kroppsbildene du legger ut, der fokuset er spesielt rettet mot hvor fin og tynn og markert den blir. Har du gjort deg opp noen tanker om dette?

      1. Om du blir negativt påvirket av et par bilder på hennes EGEN blogg, så får du slutte å lese da. De fleste vil jo faktisk se fremgangen og hun er jo åpenbart stolt av egen innsats (det hadde omtrent alle vært).

    3. Så ikke les bloggen hennes hvis det ikke får deg til å føle deg bra? Bilder av kropper er det overalt, tynne, tjukke, trente og utrente, ditt valg hva du velger å gå innpå å se:) Verden funker ikke sånn at bloggere/influencere skal legge ut det 1 enkelt person liker å se, folk legger ut det de vil så er det opp til deg hvilke personer du velger å følge. jeg blir supermotivert av å se framgangen din Ingrid! Liker at du blogger om en mix av trening og kosthold og hverdag:)

      1. Spurte derfor om hun hadde gjort seg noen tanker rundt det. Mente ikke at det skulle forandres eller noe for min del, men ønsker bare høre tankene rundt det. Fint at du blir motivert, ingenting er bedre enn det! Men tror Ingrid kan svare selv.

        1. Bare funny at folk går innpå andre sine blogger for å skrive at de føler seg dårlig av det som legges ut. Er ikke andre sin feil at du føler deg dårlig av at folk ser bra ut og klarer og trene for å se ut som de vil? Tips: les heller en blogg som får deg til å føle deg bra istedenfor en som gjør det motsatte:)

          1. Ja, jeg vet det. Det går helt fint for meg å ikke lese denne bloggen, og går heller ikke i kjelleren av dette ettersom jeg ikke lenger er så ung. Men vil tro jeg ikke er den eneste som fikk denne tanken, og lurer derfor på om hun tenker noe over det i forhold til leserne sine. Syntes Ingrid er fantastisk flink, og jobben hun har gjort i forhold til sin egen helse er jo skikkelig imponerende. Mente ikke å si noe frekt overhodet. Så om du blir så provosert av et helt saklig og vanlig spørsmål, er det kanskje du som heller må holde det unna kommentarfelt

    4. Hvordan føltes det da det ble slutt etter et forhold som varte i 4,5 år? Og hvor lang tid brukte du på å komme over det? Er i samme situasjon nå .. 🙂

    5. Hvis du er redd for å bli smittet er det værste stedet du kan gå på treningsenter:)) ville absolutt anbefalt deg å ikke gå der i disse tider om du er så redd for på bli smittet…virker som du ikke bryr deg om det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg