20 SPØRSMÅL OM FORHOLDET TIL MEG OG HENRIK

Jeg tenkte at det var litt spennende for dere å vite mer om forholdet til meg og Henrik sånn generelt sett! Dette er jo svar på spørsmål ut fra mitt ståsted og mine tanker, ikke hans. Alle spørsmålene jeg svarer på under er det jeg mener eller ser for meg at han vil/tenker! Disse spørsmålene fant jeg på noen nettsider og dersom dere har noen flere spørsmål må dere bare stille dem i kommentarfeltet så skal jeg svare der.

Når slapper dere best av?

Vi slapper nok aller best av når vi ligger i sofaen eller sengen etter å ha spist en god middag sammen og ser på en serie eller sover, haha!! Begge to pleier å ha en liten hvil midt på dagen, det er så koselig.

Hva slags aktiviteter gjør dere glad?

Jeg syns jo styrketrening er gøy og det vet jeg at Henrik også gjør! Ellers er det jo aktiviteter som å gå tur for Henrik sin del.. jeg er ikke så glad i det, også liker vi tennis, fotball og volleyball også godt, det er så sinnsykt gøy og sosialt.

Når vil dere helst være alene?

Når vi har hatt en diskusjon ellers liker vi ikke så godt å være alene.

Hva kan dere bli flinkere til å gjøre når dere to er sammen?

Jeg syns vi er kjempeflinke til å gjøre gøye ting sammen! Det er nesten rart å si, men jeg føler ikke det er noe vi må bli flinkere til der, kanskje å lage mer mat og ikke kjøpe så mye ferdig mat, hahaha, typisk oss det.

Hva slags filmer liker dere?

Harry Potter!! Vi hadde nylig maraton og så alle filmene om igjen, det er utrolig hyggelig og spennende. Når det kommer til Harry Potter har de fleste glemt gjerne hva som skjedde og slikt, så for min del var det veldig spennende å se alt på nytt i en eldre alder.

Hva skulle dere ønske at dere hadde bedre tid til?

Være med familie og venner!!

Hva skal dere gjøre på den neste daten deres sammen?

Jeg har noen veldig store planer her!! De kan jeg dessverre ikke røpe fordi da merker Henrik det og det er nemlig en overraskelse til han fra meg.

Beskriv drømmeferien deres.

Det må være å dra til Bali på fine strender, hoteller, leie en villa en uke og drikke drinker, spise god mat, oppleve nye ting som å se templer sammen, apekatter, kjøre scootere rundt omkring, dra på beach klubber, bade, sole oss og det der. Ellers er det å dra til Italia og spise pizza rundt omkring, hahaha!

Nevn tre ting Henrik gjør som du virkelig liker.

– Kommer med de fineste komplimentene og får meg til å føle meg spesiell hver eneste dag.

– Rydder, lager mat og steller alltid i stand for at jeg skal ha det bra og ikke rydde og gjøre de tingene der helt alene.

– At han bryr seg om andre og stiller alltid opp for meg dersom det er noe som skjer i livet.. det kan være alt fra små ting til større ting. 

Jeg kunne ha skrevet en bunke med flere ting, men, men.

Nevn tre ting Henrik gjør som du ikke liker.

Det er umulig! Kanskje at han er veldig sta til tider og kan være litt langsint, men det er jo litt av sjarmen han også det.

Hva har Henrik gjort tidligere som har fått deg til å føle deg elsket?

Altfor mye! Han får meg til å føle meg elsket hver eneste dag om det så er å si fine ting til meg eller vise det med å lage noe god mat, gjøre det koselig og slike ting! Men ett at de fineste øyeblikkene vi har sammen syns jeg er da vi badet i jacuzzien i syden med vin og solnedgangen! Ellers alle stundene vi har hatt sammen på bilturer der vi bruker mye tid på å snakke sammen. Eller da han stelte i stand surprise partyet mitt på 23-årsdagen min!! Herregud.. for en fin kjæreste jeg har.

Hva er den neste store avgjørelsen dere kommer til å ta som par?

Det tror jeg blir angående boligkjøp eller baby <3

Hva skulle du ønske at dere som par gjorde annerledes?

Ingenting som jeg kommer på!

Hva skulle du ønske at Henrik sa oftere i hverdagen til deg?

Denne er så vanskelig, men det jeg skulle ønske jeg hørte han sa oftere i hverdagen er at han er stolt over seg selv eller fine komplimenter om seg selv.. fordi han er virkelig en fin og god gutt. Til meg sier han mer en nok av vakre ord!

Hva syns du om Henrik da du møtte han for første gang?

Jeg syns han var veldig morsom, tok mye plass og bydde mye på seg selv – og at han var kjekk da selvfølgelig!

Er dere mye sjalu i forholdet deres?

Ja, litt av og til vil jeg si, men det er heldigvis godt ment da vi ikke er for sjalu, men bittelitt! Merkelig om man ikke skulle ha vært noe sjalu tenker jeg, men for all del med måte. De aller fleste er faktisk det, men de har ikke baller nok til å si det! Jeg tror at man må være åpen om slike ting for å takle det i lengden og for å bli et bedre menneske selv og jobbe med det.

Har dere noen gang løyet for hverandre?

Jeg vet ikke, ikke som jeg kommer på!

Hvem gjør som regel hva av de daglige gjøremålene hjemme hos dere?

Jeg rydder en del, men det gjør faktisk han også! Jeg vil si at vi er veldig 50/50 på det der, men jeg gjør nok litt ekstra ettersom jeg jobber hjemme og har tid til det i mellom slagene med jobb.

Har dere noen gang gjort det slutt med hverandre?

Nei, det har vi ikke!

Hva kranglet dere om sist?

Jeg husker ikke, det er ganske lenge siden nå! Tror faktisk det var om økonomien min, hahaha! Ettersom jeg fort kan sutre litt dersom jeg har betalt for mye i regninger og slikt.. forstår det er slitsomt for han i lengden.

15 kommentarer

Siste innlegg