20 PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

Akkurat nå: Sitter jeg i sofaen med en film, tente stearinlys og snacks. Det er rett og slett en svært fornuftig lørdagskveld og jeg kjenner at det er det som gjør meg glad akkurat nå. Det har vært en veldig tung og vanskelig uke for min del.. jeg tenkte jeg kunne fortelle mer om det i morgen, nå har jeg lyst til å koble av litt for meg selv.

Dette innlegget har jeg sett at veldig mange andre bloggere har og jeg elsker selv å lese slike innlegg. Derfor valgte jeg å lage et lignende med andre spørsmål. Jeg håper dere liker det! 💕

 

1. Hvem ut av hvilken som helst person, skulle du ha likt å ha som middagsgjest?
Det er uten tvil Kim Kardashian! Tenk så morsomt å få en samtale med henne der vi kan snakke om hva som helst på egenhånd. Jeg lurer på hvordan hun egentlig er og ikke hvordan hun er gjennom sosiale medier! Om hun hadde vært min middagsgjest hadde det også vært en stor sjanse for å få møtt Kylie eller Kanye i tillegg.

2. Pleier du å øve deg på hva du skal si før du ringer noen? I så fall, hvorfor det?
Nei aldri. Det har hendt at jeg har tenkt gjennom hva jeg skal si, men jeg har aldri øvd.

3. Har du en anelse om hvordan livet ditt kommer til å ta slutt?
Hmm, dette spørsmålet er vanskelig. Det er liksom noe vi som mennesker ikke vil vite?? Men det som faller meg inn er kanskje eggstokk kreft, nettopp fordi oldemor hadde problemer med eggstokkene, mormor hadde det og nå har mamma det. Ufattelig trist, men det er enten det eller en rolig og fin død når jeg er gammel, I dont know.. Jeg vil ikke vite det heller.

4. Hvis du kunne endret en ting med måten du ble oppdratt på, hva skulle det vært?
Akkurat her føler jeg meg veldig heldig. Både mamma og pappa har vært utrolig gode å ha i barndommen og under oppveksten min (gjennom hele livet rettere sagt). De er støttende, de gir meg trygghet, de er snille og ikke minst hjelpsomme. De har alt jeg verdsetter og de er uten tvil forbildene mine. Om det er en ting de kunne ha gjort annerledes så skulle det være å ha vært enda litt strengere når det kommer til at jeg burde ha bidratt mer med husarbeid og matlaging. Ellers er det ingenting å klage på! Jeg elsker de mer en noe annet.

5. Hvis du kunne ha våknet opp i morgen med en ny evne/kvalitet, hva skulle det vært?
Å være usynlig når jeg vil og hvor jeg vil! Tenk så morsomt? Eller kanskje litt skummelt også? Hmm..

6. Hvis du hadde en krystallkule som kunne fortelle deg en sannhet om deg, ditt liv, din fremtid eller hva som helst – hva skulle du ha likt å vite?
Da hadde jeg likt å visst hvordan livet mitt vil se ut om 10 år. Da hadde jeg kunne endret på ting i forveien eller etter de ti årene!

7. Har du en drøm du ikke har turt å følge? I så fall, hvorfor ikke?
Jeg angrer på at jeg fulgte strømmen når det kom til idrett og skole. Fotball er den idretten jeg har likt best, men det tok altfor mye tid – jeg fikk liksom ikke prøvd så mange andre idretter jeg kanskje var flink i. Når det kommer til skolen gikk jeg bare noe fordi alle andre gjorde det, i tillegg var jeg ikke sikker på hva jeg ville bli. Drømmen var å bli lege, derfor er det dumt at jeg ikke ga enda mer innsats på skolen.

8. Hva verdsetter du mest i et vennskap?
Gjensidig tillit og respekt. Det er forferdelig når venner ikke er der for hverandre eller respekterer hverandre, da er det ikke vennskap spør du meg!

9. Hva er ditt beste minne?
Paradise Hotel 2018.

10. Hva er ditt verste minne?
Den dagen mamma fikk påvist kreft, dette skjedde også i 2018.

11. Hvis du visste at livet ditt ville være over innen et år, hva ville du ha forandret ved måten du lever på?
Da ville jeg helt ærlig ikke ha forandret så mye og det er jeg stolt over. Jeg har ufattelig mye fritid, jeg har en jobb jeg elsker over alt på denne jord! Familie og venner bruker jeg også mye tid på. Jeg ville kanskje ha utfordret meg selv mer og vært tøffere rundt de tingene jeg har veldig lyst til å gjøre. Det kan være å hoppe i fallskjerm eller noe annet ekstremt. Bare kjenne litt på tilværelsen og det eksistensielle.

12. Si fem positive kvaliteter ved deg selv.
– Utadvendt.
Spontan.
– Omgjengelig.

– Ansvarsfull.
– Morsom/rar.

13. Hva er din største skrekk?
At noen nære og kjære skal dø.

14. Hvilket trekk avskyr du mest i deg selv?
Det jeg ikke liker er at jeg ikke klarer å forklare meg ordentlig når jeg er sint eller lei meg. Når jeg er sint kan jeg si stygge ord som ikke er sanne og når jeg er lei meg vil jeg bare være for meg selv og ikke snakke om det. Det viser jeg oftest til slutt at det riktige er å snakke ut om ting.

15. Hvem vil du gjerne be om unnskyldning og hvorfor?
En person jeg dro fra da jeg reiste til Mexico. Dette var en person jeg var mye sammen med og som enda betyr mye for meg.

16. Hva ville du bli da du var liten?
Lege!

17. Hva får deg til å gråte?
Det er mye, jeg kan skrive ned de tingene jeg kommer på akkurat nå! Triste filmer, mennesker som har det vondt, kreften til mamma, kjærlighetssorg, når jeg slår meg i noe eller skader meg og mennesker som mobber eller er direkte stygge.

18. Hvordan slapper du av?
Jeg slapper aller best av med en serie i sofaen under et pledd. 

19. Hvor ofte har du sex?
Ofte nok!

20. Hva bruker du helst penger på?
Jeg bruker helst penger på mat og klær for øyeblikket.

7 kommentarer
    1. Pleier du noen gang å «finne» på egne spørsmål, eller finner de andre steder? At du tar spørsmål som ingen har spurt om? PS: stor fan!😊❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg