20 KJAPPE SPØRSMÅL OG SVAR

Reklame | NELLY

TOPP HER / DENIM JEANS HER / BOOTS HER / BELTE GUCCI

Neste drømmedestinasjon?

Bali, uten tvil. Det er det vakreste lande jeg har vært i noen sinne og gleder meg til å kunne dra dit med venner og Henrik så snart vi har lov til å reise igjen(!!) Holy altså, jeg gleder meg så sinnssykt mye. Det er så mye gøy å gjøre der, sinnssyke beach klubber, fine strender, dra på tropiske/luksuriøse og billige hoteller, se apekatter, spise god mat, ja, de har bare alt.

De tre viktigste plaggene i garderoben din?

Svart slengbukse, en grå hettegenser og en basic hvit topp! Kjedelig, men det er alltid det jeg MÅ ha.

Favoritt guilty pleasures?

Sjokolademelk.

Hvor henter du inspirasjon?

Tammy Hembrow.

Hva er min favorittdrink?

Jeg har ingen vil jeg si, her drikker jeg mye forskjellig, men utenom alkohol er det den lysegrønne monsteren eller sjokolademelk.

Hvordan ser din ideelle treningsuke ut?

Jeg er nødt til å ha trent cardio og mage, rumpe og pull-ups, armer og skuldre, bein og mage, rygg for at en treningsuke skal være ideel.. gjerne to rumpeøkter også(!!). Elsker å trene rumpe og bein.

Hvordan holder du deg organisert?

Ved å skrive ned ting jeg skal gjøre i notater og legge inn ting som skal gjøres i en kalender.

Hva er din favorittparfyme?

Akkurat nå er det Hugo Boss sin Alive parfyme.

Hva er din go-to look?

Svart slengbukse, en topp og en jakke over, med nike sneakers og en LV eller Gucci veske.

Hva gjør du helst en fredagskveld?

Lager digg mat, trener og avslutter kvelden med serie eller Fortnite med Henrik.

Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?

“Rumpe” eller “Skjønner”, hahahaha.

Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?

Jeg husker faktisk ikke, men jeg tror det var at jeg har fått en kvise i ansiktet som irriterte meg grønt.. jaja, life.

Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?

Think Hair Wear frisørsalongen min, jeg har en time der imorgen.

Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?

“Fantastisk” fra Henrik.

Hva har du på deg akkurat nå?

En truse og en dyne over, hahaha!

Hvis du kunne skiftet navn, hva ville du endret til?

Molly. Elsker det navnet!

Den verste skaden du noen gang har hatt?

Jeg tror det må være da jeg tråkket over i innefotball og knakk et bein i foten. Innvendige skader er jo 100% den gang vanncysten sprakk i underlivet mitt, herregud så smertefylt, det er det vondeste jeg har kjent at kroppen min har gått gjennom smertemessig. Jeg ble sendt rett inn på akutten der de trodde blindtarmen sprakk (de sier det er ca. samme smerte).

Hva er ditt hemmelige våpen for å lokke til deg det motsatte kjønn?

Tar meg i håper, slipper leppene mine og får øyekontakt, hahaha. Det funket på Henrik i hvert fall!

Når var sist gang du ble stoppet av politiet?

Da jeg kjørte for fort.. for et par år siden(!!). Fikk en liten bot og ALDRI om det skjedde igjen.. jeg hylgråt.

Hvem er den største sladrehanken du kjenner?

Jeg vet faktisk ikke, det er mange som er det, men jeg føler ikke jeg kan nevne navn.

11 kommentarer
    1. Har du hatt problemer med levering osv fra wearefit før? Nå har jeg prøvd å kontakte alt og alle og dette e litt sånn mitt siste håp😫 betalte med din kode, men ingenting ligger i postkassen, har ikke fått noen hentemelding og jeg sendte klagemail til de jeg kunne som hadde ansvar for dette. Jeg bestilte for OVER en mnd siden. Plis svar for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Pengene ble trekt

    2. Hei hei 🙂
      Pleier aldri å kommentere her, men lurer på noe! Jeg trener på samme senter som deg og forrige mandag (for 1 uke siden) så gikk du forbi meg og herremin du luktet såå godt!
      Så jeg lurer derfor på, hvilken parfyme (om du husker) du hadde på deg da ? Var den denne hugo boss alive ? Eller var det en annen ?

      Jeg er på leit etter ny parfyme da jeg har brukt den samme i gud vet hvor mange år 😀

      Hilsen Natalie N

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg