UKENS SPØRSMÅL | JULESANGENE, LETTKLEDDE BILDER OG DEN KJEKKESTE PÅ EX

Vil du skrive bok?
Nei, det tror jeg ikke! Ikke nå i hvert fall.

Favoritt kjendispar?
Jeg har ingen jeg, hmm. Nå måtte jeg tenke, om det er noen som interesserer meg må det være Justin Bieber og Hailey Baldwin.

Hvilken sang liker du best av Isabelle Eriksen sin og Mads Hansen?
Jeg liker begge sangene like godt, men selvfølgelig håper jeg at Isabelle Eriksen vinner konkurransen da.

Hva syns du om Frank Løke?
Jeg vet ikke hva jeg skal si, har kun møtt han en gang tidligere, men han virker som en hyggelig kar.

​Hvilke redigerings-apper bruker du?
Jeg bruker kun Lightroom, ikke noe annet.

Har du noen dyr eller ønsker du deg noen?
Jeg har ingen dyr og ønsker meg heller ingen akkurat nå. I fremtiden kunne jeg gjerne ha hatt en liten hund, men det får jeg se på.

Er du fornøyd med å være singel?
Nei, jeg hater å være singel. Jeg savner å ha en kjæreste 😉

Hvilken by ville du ha bodd i om du ikke bor der du bor nå?
Oslo eller Bergen.

Hvorfor sier alle “brev” når gruppen allerede er samlet inne på Paradise Hotel?
Det er nok for å påminne eller gjøre alle oppmerksomme på at det kommer brev. Noen ganger sa vi det ikke, mens andre ganger skrek alle det automatisk.

Har du meldt deg på Ex on the beach?
Nei er du gal? Det kunne jeg ikke.

Hvem av guttene syns du var kjekkest på Ex on the beach?
Hm, først syns jeg Daniel, men etter hvert syns jeg faktisk Henrik var den kjekkeste.

Hva syns du om lettkledde bilder på sosiale medier?
For min del syns jeg det er helt greit!

Har du noen gang tatt abort?
Nei, det har jeg aldri gjort.

Vil du ha barn?
Ja en dag i fremtiden, men ikke nå! Aller først må jeg finne noen å få barn med.

Hvis du hadde noen som ser opp til deg hva ville du ha sakt?
Jeg ville definitivt ha sakt at dere må gjøre de tingene i livet som dere har lyst til. Aldri la noen andre stoppe deg fra å gjøre de tingene! Samtidig er det viktig for meg at andre mennesker ikke bryr seg om dagens press når det kommer til kropp og skole/utdanning.

Hvem skal være med i neste sesong av Paradise Hotel?
Det vet jeg ikke, og de som har søkt kan jeg heller ikke si – har ikke lov.

Hvordan fant dere ut at mammaen din hadde kreft?
Mamma fikk smerter i magen og merket at noe var galt. Hun gikk til gynekolog og der fant de to store cyster som var på størrelse med en tennisball. Den ene sa de var godartet, mens den andre var de usikre på, derfor fikk hun time på sykehuset og der fant de ut at det var kreft med spredning i den ene eggstokken.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg