EN LØGN JEG IKKE HAR FORTALT DERE

I lied, and I’m not sorry.

Det er noe jeg er nødt til å fortelle dere! Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg tenker på dette akkurat nå, men det irriterer meg skikkelig og jeg har lyst til å fortelle det til dere. Jeg løy under innspillingen til Paradise Hotel. Tenk det? Hvem lyver på tv? “ikke jeg”. Heldigvis ble det ikke et problem, det er bare ubehagelig å tenke på nå. 🤫

Da vi skulle spille inn portrettvideoen min befant vi oss på et av Mexicos mest luksuriøse hotel, det var altså så nydelig der og jeg husker enda hvor sjokkert og overrasket jeg ble da jeg fikk vite at vi skulle spille inn portrettvideoen min der. Jeg følte meg så heldig og det er ikke hver dag man får lov til å føle seg like spesiell som det jeg gjorde den dagen der. Alt fokuset var kun på meg og jeg skal ærlig innrømme at det er deilig i blant. Jeg følte meg som en prinsesse og produksjonen gjorde det til en av de beste dagene i livet mitt.

Til poenget, da jeg satte meg ned på stolen foran lydmannen, kameramannen og han som skulle stille spørsmålene til meg, ble jeg livredd. Dette var den aller første gangen min foran et ordentlig tv-kamera, jeg husker enda at jeg fikk totalt blackout. Jeg hadde så mye blackout at jeg glemte mitt eget navn og ordene gitt i surr. Spørsmålene jeg fikk måtte jeg svare på, og de blir stilt slik at dere skal bli enda bedre kjent med oss deltagere som sjekker inn etter hvert. Alle spørsmålene var i utgangspunktet morsomme og spennende, helt til vi kom til de spørsmålene rundt kroppen min. Dere vet at jeg hater å snakke om kropp og operasjoner, selv om jeg av og til syns det er greit å snakke litt om det, da mener jeg at jeg kan si mine meninger og hvorfor jeg ikke har lyst til å uttale meg så mye rundt det. I denne situasjonen fikk jeg et spørsmål om hvilken kroppsdel jeg var mest fornøyd med. Hva skulle jeg si da? Jeg hadde ingen anelse, jeg hadde faktisk aldri tenkt over hvilken kroppsdel jeg liker best med meg selv. Alle har som regel noe de er mer fornøyd med en andre ting, men jeg kom ikke på noe annet en håret mitt – dette var jo da ikke en kroppsdel og jeg fortsatte å le spørsmålet bort. Jeg var skikkelig klein og uvel. Til slutt sa jeg bare – puppene mine. Det poppet rett ut av munnen min og jeg ante ikke hvorfor jeg sa det. De er opererte, men det betyr ikke at det er de jeg er mest fornøyd med. Kropp har alltid vært et ubehag for min del og ja jeg er fornøyd med kroppen min den dag i dag selv om jeg ikke var det før.

Før så jeg hele tiden nye ting jeg kunne gjøre noe med og det er ikke bra, vi er forskjellige og det er først nå etter at jeg har vært med på tv at jeg innser at kropp er kropp. Hvorfor bry seg om hva andre sier om kroppen din? Det er flere som har sakt at jeg har stygge lepper, tykk mage, også videre, heldigvis driter jeg i det nå og takket være alle hat kommentarene har jeg faktisk innsett at det er tull, de som slenger dritt er mennesker som er usikre på seg selv og som ønsker å trykke andre ned for å føle seg selv bra. I min verden er det skikkelig usexy! Det som er mest sexy er når man er komfortabel i sin egen kropp. Et lite tips!

Uansett, jeg løy og jeg angrer ikke. Dette er kun noe som irriterer meg grenseløst og jeg skulle ha endret svaret mitt om jeg fikk det samme spørsmålet i dag. Jeg kunne jo for all del ha sakt at jeg var mest fornøyd med låret mitt, hehe, neida. Det føltes bare feil av meg og jeg er glad for at de tok med hvor kleint jeg syns alt var, det var i hvert fall ærlighet og ikke løgn. Heldigvis er det lenge siden og det er ikke noe som betyr noe nå lenger, det er bare en irritasjon fra min side som jeg måtte få ut.


Woopsi, her var det visst pupper..
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg