EN ROMANTISK KVELD I OSLO

📍OSLO

Aller først vil jeg starte med å si beklager for at jeg ikke blogget i går, men ting har gått i ett siden jeg ankom Oslo. På fredagskvelden tok jeg og Helene oss en tur ut på byen og det føltes deilig for en gangs skyld. Jeg har lyst til å blogge hver dag om ikke flere innlegg til dagen, men av og til blir det kaotisk og da er det viktig at jeg koser meg når jeg skal. Det er vanskelig å logge av sosiale medier og jeg skal ærlig innrømme at jeg tenker hele tiden på å publisere innlegg til dere. De få gangene jeg ikke får tid føler jeg meg dårlig og dette går ut over humøret mitt sammen med andre. Anyways, vi storkoste oss og det var verdt det!

I går var vi på We love the 2000`s og det er noe av det gøyeste jeg har gjort den siste måneden. Hallo, jeg fikk til og med høre Amy Diamond synge live (!!), noe som var gårsdagens høydepunkt, check. Vi var på VIP og det var helt vilt, stemningen var på topp og jeg danset som bare det. Er det en ting jeg ikke kan er det å danse bra, men akkurat det driter jeg i med tanke på at jeg storkoser meg når jeg først gjør det. Lurer på om noen fikk sjokk da de så meg danse så mye, i hvert fall var det god stemning da.

I dag våknet vel egentlig Helene og jeg svært slitne. Etter et par timer på sofaen i leiligheten til Helene dro vi ut og spiste på Honsan ved Karl Johan, de har sinnsykt god mat. Etter det dro vi til julebyen her i Oslo og skikket. Nå merker jeg at det begynner å nærme seg jul og jeg fikk uten tvil julestemning av å gå dit, i tillegg var det romantisk og dersom du som leser dette og trenger tips til en plass å ta med daten din på er dette den perfekte plassen. Det var så romantisk og koselig – det var nesten så romantisk at Helene og jeg ble forelsket i hverandre. Neida. De hadde masse julepynt, flere boder hvor de solgte alt fra mat til klær, pariserhjul og skøytebane, akkurat de tingene som skal til for å få julestemning. Resten av kvelden skal gå til å slappe av med en film eller en dokumentar og det skal bli deilig.

Har du noen tips til en god dokumentar? Gjerne legg igjen en kommentar.

4 kommentarer
    1. Kl. når var det i den Julebyen? Jeg var der også i dag. Var der ca. kl 5 til 6😊 jeg håpte jeg kunne se dere i Oslo i dag. Det hadde vært kult hvis vi hadde vært der samtidig. Og litt dumt om jeg ikke hadde sett dere.

    2. Så nydelig du er 😍❤️ du kledde den pels jakka ❤️ så bra at du koste dæ ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg