MITT ANDRE HJEM

Hei fininger! Gjett hvem som har ankommet Oslo by da? That`s me. Akkurat nå er jeg overlykkelig, per dags dato føles Oslo ut som mitt andre hjem og jeg stortrives så godt her. Denne gang skal jeg tilbringe en hel helg hos Helene sammen med Melina og noen flere, vi skal nemlig på We love the 2000`s i morgen (!!). Herregud tiden går fort, jeg husker så utrolig godt da jeg var mindre. Jeg satt hjemme og hørte på Amy Diamond sine sanger hele tiden – da mener jeg hele tiden. Tenk at hun skal komme til Oslo i helgen! Hun var uten tvil en av mine aller største idoler da jeg var mindre og det betyr mye for meg å skulle få oppleve henne live her i Oslo. Vi skal også på arrangementets afterparty og da krysser jeg fingrene for at hun kommer dit slik at jeg kan ta ei litta selfie (hehe). Ellers skal vi nyte helgen og finne på mye sprell sammen, flere andre deltagere fra årets sesong av Paradise Hotel skal også på We love the 2000`s så det blir bra! Det er ingen tvil om at jeg savner de menneskene. Alt i alt håper jeg at denne helgen går over all forventning, vi sees!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg